Obserwujesz?

piątek, 27 grudnia 2013

POSTANOWIENIA 2014

Hej dziewczyny ;)

Co tam u Was? U mnie tragedia jeśli chodzi o wagę... Co schudłam, już przytyłam. Masakra ; ( Ale właśnie z tego względu piszę dzisiejszego posta. Święta to zawsze był dla mnie czas obżarstwa, ale w 2014 roku ruszam 500kcal na dzień + regularne treningi. Obecny cel to 43kg i osiągnę je bez względu na wszystko. Poza tym mam wiele pomysłów na posty i makijaże. Chcę ulepszać bloga i postaram się go prowadzić jeszcze lepiej. Jednym z wielu moich postanowień jest także zapuszczenie włosów, co robię od dłuższego czasu i jakoś tak średnio mi wychodzi. Ostatnio częściej zdarzyło mi się użyć prostownicy, nie tylko na grzywce ; ( Ale chyba w ogóle z tego zrezygnuję, przecież naturalnie jak się trochę kręcą to nie wygląda to aż tak rażąco. W 2014 roku chciałabym też bardziej skupić się na tym, co jest dla mnie najważniejsze: przyszłość. Wiąże się z tym rodzina, miłość i przyjaciele. Trzeba poświęcić temu więcej czasu. No i na koniec: należy zadbać o oceny. Kiedyś to było moim priorytetem, teraz spadło kilka pozycji w dół. Dlaczego? Bo na tym świecie liczy się kombinatorstwo niż to, co kto naprawdę umie. Zresztą, mam określone cele i teraz na tym się chcę skupić.

Podsumowując:

1. przyszłość
2. 43kg
3. włosy
4. blog
5. oceny

To moje przewodnie cele na nowy rok. Postaram się przed końcem roku dodać jeszcze jeden post, takie podsumowanie ;)

A jakie Wy macie postanowienia na 2014??







Cya :)

5 komentarzy:

  1. 500 kcal i ćwiczenia to nie najlepszy pomysł. bardzo zły. przemyśl to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne plany. Życzę powodzenia. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że ze mną byłaś, za każde słowo i radę. Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. lista postanowień się robi:) życzę wytrwałości w Twoich postanowieniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zaczynam!
    siłownia, treningi!
    zobaczymy co z tego wyjdzie!:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.