Obserwujesz?

wtorek, 17 grudnia 2013

POST NR 200: POMIARY I ZDJĘCIA

Hej ;p

Właśnie jestem po treningu, nie ćwiczyłam od ponad tygodnia, masakra ;/ W jedzeniu dobijam dziennie do 500kcal, więc nie jest tragicznie. Najgorszym problemem jeśli chodzi o kg jest dla mnie brzuch. Zawsze w pierwszej kolejności widać po nim, że przytyłam. Waga stoi w miejscu - 45. Cieszy mnie to niezmiernie i niżej przedstawiam Wam tabelę z moimi pomiarami. Liczcie +/- 1cm, bo może źle mierzyłam.



Nogi nic się nie zmieniły, jedynie chyba na łydkach robią się mięśnie, których nie chce. Jestem dumna z tego, że moje łapki w końcu zaczynają wyglądać człowieczo (czytaj: nie są obtłuszczone). Na koniec stycznia dopiero planuję zgubić 2kg, więc kolejny pomiar dodam w lutym. 
Nie jestem jeszcze usatysfakcjonowana obecnym wyglądem, dlatego nie poddaję się.




Co do zdjęć, muszę zaznaczyć, że zauważyłam dość ciekawe zjawisko: na moim komputerze zdjęcia się różnią wyglądem - nie są tak czerwone!..

Buziaki, cya ;)

11 komentarzy:

  1. Brzuszek i obojczyki - idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie widać jak pracujesz nad sobą. Gratuluję, to była długa droga, ale teraz będzie łatwiej ;) Powodzonka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nono jest na czym oko zawiesić. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie , że się nie poddajesz :)
    zapraszam na nowego posta ! :) aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ile Ty masz wzrostu i jaką masz wagę docelową, że tak to ujmę? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooo,powodzenia ! : ))

    pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, życzę w wytrwałości :)
    obserwujemy? :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana już nie chudnij bo i tak jesteś strasznie szczuplutka

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczn moja sis<3 schudniemy ja chce wazyc juz 50 chociaz idzie coraz gorzje;(

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyno...litosci....wciaganie brzucha nie sprawi ze bedziesz szczuplejsza

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.