Obserwujesz?

czwartek, 12 grudnia 2013

KOCHAJ PÓKI CZAS

Cześć ;)

Dzisiejszy tytuł notki wymyśliłam na poczekaniu. Czytałam opowiadanie Borowskiego pt.: ''Pożegnanie z Marią'' i na końcu popłakałam się. Narzeczona bohatera została zabrana do obozu i już się nie zobaczyli, nie zdążyli wziąć ślubu i w ogóle w książce było napisane, ze przerobiono ją na mydło. 
Po prostu nie wyobrażam sobie takiej sytuacji w moim życiu, jaki to musiał być ogromny ból dla tego młodego mężczyzny... Dlatego właśnie powinniśmy się czasem zastanowić nad losem i postępować tak, żeby kochać i być kochanym.
Szczerze Wam powiem, że ciężko jest dać się kochać, niestety. 

Polecam Wam też inne opowiadania Borowskiego, są na serio ciekawe i opowiadają o życiu ludzi w obozach. Najbardziej podobało mi się to, o którym wyżej napisałam. Mało jest utworów, które poruszyły moje serce, dlatego wierzcie - warto przeczytać. 

Czytaliście? Może polecicie mi coś? Jakiś krótki romans bez szczęśliwego zakończenia?



Cya ;)

8 komentarzy:

  1. Też jestem na tych opowiadaniach. Wzruszające opowieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie znam nic ciekawego. Ale makijaż świetny. :)
    Czekam do czwartku, i zobaczymy co mi wymalujesz na twarzy. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczesna literatura jest naprawdę świetna, a szczególnie tematyka życia zwyczajnych ludzi podczas wojny, Borowski to klasyka gatunku, niestety jego życie również skończyło się tragicznie. Powinniśmy korzystać z każdej chwili naszego życia, nie wiadomo kiedy się skończy. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam styczność z tym opowiadaniem i też bardzo mnie wzruszyło. Los tych ludzi był nie do pojęcia brutalny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że to opowiadanie musi być naprawdę dramatyczne ;_;

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, faktycznie trudno wyobrazić sobie jego uczucia ... Ja bym nie potrafiła tego przeczytać. Piękne zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sure,let's do it!
    Followed you :)
    I liked your fb page as well! It would be super cool if you did that too!

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.