Obserwujesz?

czwartek, 19 grudnia 2013

JAKIE CZAPKI NOSICIE TEJ ZIMY?

Hej :)

Co tam u Was? Jak humorki?
Cieszę się, że w końcu trochę odpoczynku od szkoły. Oczywiście nie dostałam roboty, super... Ale w sumie - zdążę się jeszcze narobić w życiu. Dzień mija w dziwnym nastroju. Rano jakiś smutek połączony z nieopisaną euforią, potem lekkie zamulanie aż wreszcie decyzje i radość.
Przede mną jeszcze trening, no i czas zabrać się za świąteczne porządki w 100%. Nie poszłam do Marty na ten makijaż, który obiecywałam właśnie ze względu na zamieszanie świąteczne. Co prawda, nie czuję szczególnie klimatu świąt, ale cóż... 

Nie wiem, co mnie natchnęło na tego posta, po prostu chcę Wam pokazać, ze takie czapuchy (zdjęcie niżej)  bardzo mi się podobają, choć nie posiadam. 

A Wy jakie nosicie/lubicie czapki?




Cya ;)

9 komentarzy:

  1. thanks for visiting my blog...following you now...

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety jestem wybredna co do czapek i na razie nie mam żadnej :p

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ciepłą beżową z siwym pomponem :D z Primarka, znaleziona w Second Handzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam teraz sb kupuje taka w reege:PPP przeważnie rege porusza moaj wyobraźnie xD:**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kilka czapek. Nie umiem nosić jednej ;) Pozdrawiam! Oby te święta się udzieliły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaa nie lubię czapek, ale noszę bo jestem zmarzluch ;D Właśnie wczoraj jedną zostawiłam w autobusie ;D Kupiłam sobie nową, a mój facet odnalazł tamtą i mam dwie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do takich dni, w których nastrój ciągle się zmienia to są często. Oby być najczęściej w górnej połówce sinusoidy. Co do czapek nie znam się nie wypowiadam ;p. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czapy:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  9. czapki to świetny element każdej stylizacji, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.