Obserwujesz?

poniedziałek, 9 grudnia 2013

I WANNA BE BUTTERFLY

Hej;/

Nie byłam dziś w szkole, ponieważ przychorowałam... Mam nadzieję, że jutro już będzie dobrze i pójdę. Młoda godzina, a słońce już pomału zachodzi.  Nie ćwiczę dziś ze względu na stan zdrowia, chociaż dużo też nie zjadłam. Na wadze nadal 45, jutro będę mierzyć obwody. Oby było lepiej, to mnie motywuje. 
Zastanawiam się czy chudnąć dalej, czy trzymać 45... Jak sądzicie? Czasami nie chce mi się liczyć kalorii, od 2014 chyba zrobię 500kcal. Czuję się i tak zmotywowana do ćwiczeń, oglądam sobie thininspiracje, nawet moje kochanie stwierdziło, że różnica jest duża. 

Co tam u Was?










Cya ;)

9 komentarzy:

  1. Matko ale jesteś szczupła! Przestan już z tym odchudzaniem :) http://patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale chudzinki na tych foteczkach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już facet widzi różnicę to musiałaś sporo zrzucić ;) Gratulacje ;) Ja tam nigdy nie potrafiłam się motywować do ćwiczeń ze względu na brak czasu... :)

    Dziękuję :) No nie napracowałam się, bo robiłam je 15 max 20 minut ;D Jestem mega szybkie i proste w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratualcje, chciałabym tyle ważyć ;c
    Obserwuje i liczę na to samo (;
    http://5ommphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay, gratuluję ;3 Jeżeli dalej się sobie nie podobasz, to nie przestawaj, a jeśli uważasz, że masz fajne ciało to nie licz kalorii i po prostu jedz zdrowo ;) Ja też chora jestem dzisiaj i zostałam w domu, ale jutro wracam do szkoły ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię szczupłość, ale na niektórych inspiracja za chudo.. nie spadaj poniżej 45 bo zrobisz sobie krzywdę, pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. To zależy wyłącznie od Ciebie. Jeżeli czujesz się dobrze i wiesz że Ci wystarczy to bym się skupił na pilnowaniu wagi. 45 kg to raczej już malutko. Trzymaj się cieplutko.

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne sweterki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia jak z horroru, fuuuuuuuuj!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.