Obserwujesz?

piątek, 6 grudnia 2013

DENKO

Hej ;)

Dzisiaj długo zapowiadane przeze mnie denko. 

1.pielęgnacja ciała



dezodorant do ciała, nie wiem ile kosztował, bo to był prezent, ale bardzo ładnie pachniał, utrzymywał się dosyć długo, wydajny, na pewno kiedyś go kupię sama ;)


żel do mycia ciała AA, jak dla mnie zbyt słaby miał zapach, mało co było czuć tej truskawki, pienił się tak średnio, zostawiał ciało ładnie gładkie, nawilżone, kosztuje ok.8zł chyba obecnie, nie kupię go ponownie


żel do higieny intymnej intimea sprawdził się bardzo dobrze, delikatny, nie podrażnia, łagodny zapach, niedrogi, bo ok.3zł, łatwo dostępny, bardzo wydajny, nie uczula itp. na pewno kupię go ponownie


balsam do ciała naturals fiołek i liczi, pozostawiał skórę gładką, nawilżoną, pachnącą, nie pamiętam ile kosztuje, miałam go w zestawie, jest wydajny, miałam go długo, w lato służył jako balsam po opalaniu i świetnie spełniał tę rolę, wkładałam go nawet do lodówki żeby się schłodził, nie wiem czy kupię go kolejny raz


dwa mydełka Linda pierwsze z olejkiem z oliwek, drugie róża i mleko, są delikatne, nie podrażniają skóry, ładnie się pienią i pachną, nie są drogie (jedno do 2zł), na pewno kupię jeszcze kiedyś


2.pielęgnacja twarzy


maseczka synergen, o której ciągle piszę, bo zawsze do niej wracam, trochę się zmieniła, przede wszystkim wygląd opakowania i kolor maseczki (wcześniej zielony, teraz biały),  to samo działanie i cena 2zł, wbrew pozorom tej niskiej ceny maseczka ma świetne działanie, po nałożeniu można czuć lekkie pieczenie, ale to oznacza, że maseczka działa, produkt dostępny w Rossmanie, kupię kolejny raz



rival de loop klarende maske, kosztowała po promocji ok.2zł chyba, ale dla mnie to porażka i żałuję, ze ją kupiłam, wg mnie nie spełnia warunków, o których zapewnia producent, np. czysta cera itp., jestem na nie, więcej jej nie kupię, chociaż co prawda była wydajna i świetnie się ją nakładało (idealna konsystencja)


krem soraya, pisałam już o nim kiedyś, ale wtedy resztkę jeszcze miałam więc załapał się na to denko także, kosztował hmm.. nie pamiętam nawet ile, ale z 15zł na pewno w Rossmanie, na początku wydawało mi się, że mam po nim tłustą twarz, że zapycha pory, ale dałam mu drugą szansę i przy dłuższym stosowaniu dobrze wpływał na cerę, nie wiem czy kupię go ponownie, bo znalazłam lepszy produkt


Barwa tonik siarkowy, mój ideał, używałam go z maseczkami siarkowymi i mydełkiem siarkowym i na pewno poświęcę jeszcze kiedyś osobny post tym produktom, są droższe to fakt, ale dają efekty, na pewno powrócę do tego toniku, żałuję, że mi się już skończył, podczas jego używania zauważyłam, że mam lepszą cerę, nie wyskakuje tak dużo pryszczy i moje czoło w końcu wygląda chociaż w 50% po ludzku, kupię na pewno jeszcze nie jeden raz


avon care krem z witaminą e i wyciągiem ziaren z soi, drugie opakowanie od dawien dawna, 8-9zł chyba kosztował, bardzo dobry, wręcz idealny, mega wydajny, ładny zapach, dość rzadka konsystencja, skóra po nim jest gładka, ma ładniejszy kolor, widać, ze odżywiona, niestety, teraz nie używam nic do twarzy i znowu wyglądam jak jakiś klaun, czy kupię ten krem jeszcze? nie wiem, chciałabym też wypróbować inne


smile white i colodent super biel to chyba znane wszystkim pasty, jedne z tańszych, gdyż ostatnimi czasy nie inwestuję w swoje zęby, po colgate max white zraziłam się do wszelkich super wybielających i nie inwestuję. 


Cya ;)

7 komentarzy:

  1. Sporo kosmetyków wykończyłaś, żadnego z nich nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapatrywałam się na ten żel do mycia AA, ale dzięki tobie wiem, że nie warto :P Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne produkty ;)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! ponadto niedługo na moim blogu pojawi się konkurs z cudownymi nagrodami :) Zapraszam!
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) uwielbiam ten balsam z Avon ^^
    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. znam wszytkie kochana ale nie lubie jakoś specjalnie najszczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. PROSZĘ CIEBIE O POMOC!
    Szczegóły na moim blogu.
    Koniecznie zaglądnij...
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam z tego denka 3 rzeczy : balsam avon, krem synregen, krem avon :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.