Obserwujesz?

niedziela, 8 grudnia 2013

CEL: 45KG. OSIĄGNIĘTY!

Hejka ;)

Po pierwsze muszę zaznaczyć, ze tęsknię za moim kochaniem, które przed chwilą pojechało do domu. Wiecie co, z weekendu na weekend czas leci coraz szybciej... Dopiero był piątek, a jutro znów do szkoły.

Wczoraj nie najlepiej się czułam, przez to nic nie jadłam, a dziś weszłam rano na wagę i ujrzałam magiczne 45.
 Łzy szczęścia, które spływały po policzkach wydobywały się z mych oczu w rytmie najbardziej radosnych rytmów, które może słyszeć człowiek szczęśliwy ;D

Poza tym nie mogę doczekać się świąt, ale nie dlatego, że święta... Po prostu. Pierwszy raz spędzę je z chłopakiem. Mrr ;)

Mam kilka pomysłów na nowe notki, 
co powiecie na outfity? 


Cya ;)

6 komentarzy:

  1. gratuluję! :) fajnie, że niedługo będą święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję osiągnięcia takiej wagi...ja mogę sobie tylko pomarzyć :)

    Dziękuję Ci za obserwację.
    Nie musisz pisać, czy zaobserwuję, ponieważ przeważnie się rewanżuję i tez tak uczyniłam:) Zapraszam do częstych odwiedzin:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow gratuluję osiągniętego celu. Super wynik. Życzę udanych świąt. Trzymaj się cieplutko.

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) od kiedy sie odchudzasz? Pamietaj aby tez nie przesadzic 45 kg to malutka waga;) własnie dołaczyłam do twoich obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratu;uję ślicznej wagi ;* super, że udało Ci się osiągnąć cel <3 a święta coraz bliżej! oby tylko spadł śnieg bo u mnie stopniał :c

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.