Obserwujesz?

środa, 11 grudnia 2013

AKTUALIZACJA WŁOSOWA GRUDZIEŃ 2013

Hej ;)

Słowami wstępu bardzo chciałabym podziękować wszystkim, którzy wczoraj zainteresowani moim komentarzem na jednym z blogów zechcieli zajrzeć do mnie. Dotąd mój max wyświetleń dziennie wynosił 200. Rok temu. Teraz utrzymywał się od 50-100 na dzień, to tak niewiele. 
Dziękuję za to niżej, jestem pod wrażeniem. 
Miło wiedzieć, że ktoś tu zajrzał.


Tymczasem czas na sedno sprawy: aktualizacja włosowa. Muszę stwierdzić, że moje włosy poprawiły się odkąd nie używam prostownicy. Czy to już rok? Prawie... Nie licząc paru wyjątków (max 10 razy przez 12 miesięcy). Obecnie myję włosy raz na tydzień i to im wystarcza. Teraz używam szamponu z Avonu, ale już się kończy, więc niebawem pojawi się recenzja. Na zdjęciu włosy po lekkim podcięciu (ok.2cm):



Jak się mają Wasze włoski? Jakie produkty polecacie? ;)

Cya ;)

15 komentarzy:

  1. Ja muszę myć minimum 2 x na tydzień, wczoraj pisałam o bardzo dobrej masce do włosów, której ostatnio używam ;) Też muszę zrobić włosową aktualizację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super łądny kolor
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/kupno-sprzedaz-scoop.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety muszę myć tak ok. 3 razy na tydzień bo strasznie mi się tłuszczą. ale naprawdę 1 raz na tydzień myć i żeby tak się dobrze utrzymywały to jestem pod niesamowitym wrażeniem, chyba sama zakupię sobie taki szampon, ale najpierw muszę poczekać do następnego posta. :( świetny blog, ja już obserwuję od dawna i mam nadzieję, że mnie znajdziesz, jestem taką pandą. :D miło by mi było gdybyś weszła na mojego bloga! :) już nie mogę się doczekać twojej oceny szamponu. :)
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. raz na tydzień !? ja niestety muszę myć codziennie :(
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bardzo Ci zazdroszczę, ze potrafisz wytrzymać bez prostownicy. Wiele razy próbowałam się oduczyć ciągłego prostowania moich włosów, jednak jest to silniejsze ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo łądne włosy

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hello darling, u have a great blog, would u like to follow each other on gfc and facebook??? I always follow back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mogę polecić Ci szampon z garniera goodbay damage taki pomarańczowy, podobno odbudowuje zniszczone włosy, muszę przyznać, że jest świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę praktycznie codziennie myć, bo się przetłuszczają :<. Moim też przydała się podcinka bo się strasznie po rozdwajały.

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja myje codziennie :/

    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)
    www.martulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę ile osób się pojawiło :) U mnie zagląda do 100 osób :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyglądają : ) wow, rzadko myjesz dość, pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy bardzo odżyły jak przestałam je maltretować po każdym umyciu prostownicą :)
    Teraz zazwyczaj pozwalam im samym wyschnąć a później upinam w koka :)
    Gratulacje takiej liczby wyświetleń :) Jest to spora radość :)

    OBSERWUJĘ :*****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myje je codziennie :( nie wiem co z tym zrobic..
    Piekne wlosy ;*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.