Obserwujesz?

środa, 4 grudnia 2013

200/200KCAL

Hejka ;)

Co tam u Was? 
U mnie nawet dobrze, sprawdzian z historii nie był taki straszny, mam nadzieję na czwórkę, bo się uczyłam, ale zrobiłam takie głupie błędy... Ale co tam, najważniejsze są starania i to, co się nauczę zachowam dla siebie, bo nie uczę się żeby zaimponować tylko po prostu, bo chcę ;) 

Dzisiejszy bilans to 200/200 kcal. Niektórzy mówią, że to mało. Mają rację, ale nie można tak od razu zacząć jeść 1000, bo to się zamieni w dodatkowe kg. Poza tym 1kg do pierwszego celu, więc nie poddaję się. Od stycznia 2014 wprowadzam wiele zmian, po pierwsze do treningów, a po drugie w życiu. Czas zacząć myśleć i działać, bo życie dorosłe zbliża się wielkimi krokami. Trzeba będzie już na serio rozejrzeć się za robotą i przetrwać w tym pełnym niebezpieczeństw świecie. 

Przygotowałam sobie pyszne śniadanko do szkoły na jutro: potarte jabłko + mandarynka + czerwona herbata. Mam 5 lekcji, więc nie zgłodnieję ;) Rano czeka mnie kanapka z jajkiem na twardo, pycha. :) 
Obecnie ważę 46. Byłam na bilansie i niby mam skrzywienie kręgosłupa, ale jakoś wcześniej nikt tego nie zobaczył. Pani pielęgniarka powiedziała, że nic nie zrobię z tym, bo proces rośnięcia i kostnienia się u mnie już zakończył. I pewnie ma rację, chociaż śmiejcie się, bo cieszę się z głupiego centymetra wzrostu. 

Pomału mam zamiar jeść więcej, narazie do 300-400kcal, potem będzie 500 wraz z nowym rokiem. Mój żołądek osiągnął już minimalne rozmiary, ale jem rzeczy z mnóstwem witamin i czuję się dobrze. Wbrew pozorom jem wiele różnorodnych posiłków, ziemniaki też i nawet makaron. 

Notka wyszła mi dzisiaj bardzo długa, dawno takiej nie napisałam... Pewnie i tak mało kto doczytał do tego momentu, ale fajnie wiedzieć, że w ogóle ktoś to czyta.  
Dzięki Wam istnieję. 




Cya :)

10 komentarzy:

  1. Ja jeeem mnóstwo i całe życie mam niedowagę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetną figurę ;D


    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś chuda! Ile masz wgl wzrostu?
    Ja ważę 45 kg i mierzę 173 cm.
    Zapraszam do mnie i bardzo bardzo zachęcam do kliknięcia w baner. :*
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 19 lat i skoliozę i też mi mówią, że raczej już nic się nie zmieni ;) ale chodzę na basen często profilaktycznie.+ Zazdroszczę wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wish you well dear !
    I would like to invite you to please participate in my International Giveaway from Sammy Dress

    International Giveaway from Sammy Dress
    Feisty Fox Diaries

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz:D
    obserwujemy?
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/gold-gold.html

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana z tego co wiem wczoraj płyneły łzy radości gdyż na horyzoncie pojawiło się 45 kg życzę wytrawłości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. great blog...following you via g+..

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.