Obserwujesz?

poniedziałek, 18 listopada 2013

Z INNEJ BECZKI, CZYLI O WASZYCH ULUBIONYCH AUTACH

Hej ;)

Poranne wstawanie - katastrofa. Budzę się przed zegarkiem... Wyspana, pełna energii. Dzwoni zegarek - nie chce mi się wstać. Jak pojąć logikę tego zjawiska?

Na temat: moim ulubionym autem jest Mercedes! Kojarzy się przede wszystkim z elegancją. Pięknie wygląda, to jest dla mnie najważniejsze jeśli chodzi o samochód. Nie jestem facetem, żeby zagłębiać się w inne informacje. Marzy mi się taki jak na zdjęciu niżej, ale narazie to tylko niewinne marzenie. 

Jakie są Wasze ulubione auta?



Cya :)

6 komentarzy:

  1. kochanie ja tam wole BMW ale mercedes też jest cudoooo.... ogółem jak ci idzie dieta? ja schudłam znó i wgl cudownie sie czuje jak bym zaczeła wszystko od nowa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry Merol nie jest zły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mercedesy, moi rodzice mają takiego starego, ponad 50 lat ma i jestem w nim zakochana ;)

    Dziękuję, ja kiedyś miałam taką manię na niebieski, ale teraz mi trochę przeszło ;D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.