Obserwujesz?

wtorek, 5 listopada 2013

TAJNY SEKRET PIĘKNYCH WŁOSÓW

Cześć ;)

Czy Wy także nie lubicie, gdy autobus spóźnia się 15 minut? To jednak nie popsuło mi humoru na cały dzień, bo na wadze magiczne 48. Poza tym wpadły dobre ocenki. Spakowana już jestem na jutro, pouczyłam się nawet z matmy i przeliczyłam kilkanaście zadań. Jeśli i tak mi praca klasowa nie pójdzie to załamka ;(

Noszę włosy spięte w lekkiego kucyka, myję je co trzy dni, czeszę rano i wieczorem. Prostownica tylko wtedy, gdy grzywka jest już bardzo zakręcona. Po rozpuszczeniu włosy są średniej długości, na pewno dłuższe niż były. Ostatnio podcięłam rozdwojone końcówki, chociaż nie było ich dużo. Po prostu - regularne podcinanie to szybszy wzrost. 

Kiedyś na blogu Anwen przeczytałam o tej akcji z olejkami i wcierkami. Z tych statystyk wynika, że najlepsza jest kozieradka i olej łopianowy. Olejek mam, ale używam zbyt nieregularnie, może to mój błąd... Ale powiedzcie mi  
czy któraś z Was używała kozieradki? Jakie były efekty? Jak długo stosowałyście?



Cya ;)

7 komentarzy:

  1. nie stosowalam , ale mam zamiar od grudnia. trzymaj sie kochanie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam całe życie słabe włosy niestety, ale nie używałam nigdy tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejjj ale wlosy <3
    u mnie nowy zapraszam
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/n-retro-style.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie używałam :-)

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm..niestety nie używałam nic z wymienionych. Czasem jedwab do włosów ale mam tak zniszczone farbowaniem i brakiem odżywek że nawet prawie nie widać różnicy :< Śliczna ta fryzurka po prawo. Gdybym tylko miała dłuższe włosy... no cóż. A tak btw. - statystyki kłamią ;p

    Trzymaj się i koniecznie napisz jak działa ta kozieradka
    Sayou! <3

    http://nigdy-nie-patrz-za-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowne! ♥ ja mam niestety za krótkie włosy na takie cudeńko ;c
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam szamponu łapianowego i brzozowego:) polecam wg ziołowe szampony:) ) obserwuję jesli chcesz, również mnie zaobserwuj,
    zapraszam na konkurs:)

    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.