Obserwujesz?

czwartek, 14 listopada 2013

STYLISH MAKEUP FOR A DATE

Hola! ;)

Myślę, że czwartki to chyba moje ulubione dni, a na pewno jedne z takich, które lubię najbardziej. 
Po pierwsze: mało lekcji, po drugie: szybko jestem w domu i mam czas na trening! ;) Mam do tego wsparcie, co mnie motywuje jeszcze bardziej. 
Muszę wykończyć krem do twarzy i wtedy pojawi się denko, czyli gdzieś za tydzień, jednak. Planowałam wcześniej, ale czy można zaplanować życie? ;) 
Poza tym ciągle się uśmiecham, sama nie wiem dlaczego, szczerzę się jak tylko mogę. Zostawiam Was z moimi makijażowymi inspiracjami, może są mocne, ale takie właśnie lubię. Jestem zdania, że najbardziej na podkreślenie zasługują oczy. 
A Wy jakie macie podejście do makijażu: mocny czy...?




Buziaki, cya ;*

5 komentarzy:

  1. Jako facet uważam, że najładniejsze dziewczyny są z delikatnym subtelnym makijażem:)
    Ja już obserwuję:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisalas bardzo madre zdanie, ktory do mnie mocno trafilo, a mianowicie "czy mozna zaplanowac zycie? " Zapomnialam, ze nie mozna tak naprawde i tak mnie mocno to oswiecilo, ze bardziej chyba nie mozna.
    Usmiechaj sie zawsze, bo usmiech to bardzo dobra rzecz! Tak trzymac! :) Ja makijaz raczej robie lekki, chyba, ze od swieta zaszaleje, ale niestety, moje umiejetnosci sa malutkie. Ale nie we wszystkim czlowiek moze byc najlepszy.

    Pozdrawiam cieplo i dodaje do czytanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak napisała poprzedniczka też trafiło mnie to zdanie, świetnie ujęte!
    A co do makijażu to uwielbiam mocne i bardzo kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja maluję powieki w zależności od mojego nastroju i pory dnia. Na uczelnię wybieram beżowe cienie, a na imprezy - ciemniejsze ( odcienie niebieskiego, czerni itp ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam używam tylko tuszu ew.eylinera czy jak to się piszę :d
    Obserwuję i liczę na rewanż
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.