Obserwujesz?

niedziela, 3 listopada 2013

SĄ TAKIE CHWILE, KTÓRE CHCEMY PRZEŻYĆ JESZCZE RAZ

Piszę tę notkę drugi raz, bo mi się skasowała przez przypadek!! I jestem zła, bo napisałam taką długą...

Teraz za to będzie w skrócie. Więc tak: ta niedziela zaczęła się naprawdę... Ciekawie! Nie, nic nie kryje się pod tym słowem, po prostu miły poranek w ramionach ukochanego, w ciepłym łóżku. Uwielbiam takie momenty! W ogóle ten pozornie długi weekend minął bardzo szybko, zresztą jak zwykle. Zastanawiam się tylko, a raczej - obawiam się, że popsuję wszystko swoim charakterem, charakterem pełnym zazdrości i braku cierpliwości. Nie umiem z tym walczyć, musi być wszystko od razu... Przykro się kończy dzień dzisiejszy. Wiadomo - życie to nie bajka. Czasami żałuję, bo chciałabym być nawet jeden dzień księżniczką, a nie tylko zmagać się z przeciwnościami losu. Myślicie sobie: jakie ona może mieć przeciwności losu w wieku osiemnastu lat?! 

Chcę już lato.


Bywam nieznośna, wiem! Ale w głębi serca przepraszam.

Jak Wam minął weekend?

Cya ;*

6 komentarzy:

  1. oj Aguś moja wiem że brzydko wyszłam na tym zdjęciu ale to nic nowego bo jestem gruba krowa... Dasz radę za mocno go kochasz i , i tak zrobisz wszystko aby go nie stracić . Wierze w was bo widzę jak bardzo sie szanujecie i kochacie a czasem znosicie bez wzgledu na sytuacje pozdrawiam Ronnie;*♥ www.ronnie-motyl.blogspot.com wbiajcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekend minął leniwie, dziś byłam na zakupach i kupiłam bilety na koncert najlepszego artysty pod słońcem :D
    Śliczne zdjęcie :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chcę już lato :)) cieszę się, że miło zaczął się Twój dzień, tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wy !
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie martw się nie zepsujesz niczego charakterem! spokojnie ;*
    także chcę już lato <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Unquestiօnablу believe that whicҺ you stated.
    Your favorite justificatiօn apрeared to be on the internet the easiest
    tҺing to be aware of. I say to you, I certainly get annoyed while peoplе thiոk about աorries that
    they just do not know about. You manageɗ to hit the nail upon the top as well as defined out
    the whole thing without having side effect
    , people can take a siǥnal. Will likеly be back to get more.

    Thanks

    Lоok at my homеpage facebook

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.