Obserwujesz?

czwartek, 7 listopada 2013

(OTYŁE) POMIARY MOJEGO CIAŁA

Hej ;)

Bałam się to zrobić, ale dałam radę. Po miesiącu zmierzyłam ponownie swoje obwody. Nie jest tak źle. Nie poddaję się, również dzięki Wam mam motywację i mojej przyjaciółce, która też się odchudza ;) Właśnie jestem po godzinnym treningu, który dzisiaj był wyjątkowo wyczerpujący, uff ^ ^ Po regularnym okresie ćwiczeń czuję się bardziej ''rozciągnięta'' i sprawna. Ale to nie koniec! Trzymam kciuki za siebie i za Was ;) 
Mam trochę czasu teraz żeby poprzeglądać Wasze blogusie, bo potem idę na ''Jeden z dziesięciu'', a potem umyć się i spać ;) Korci mnie, żeby Wam pokazać efekty tych ćwiczeń na pupę, ale muszę to skonsultować z moim boy. Zostawiam Wam zatem tabelę porównawczą moich pomiarów (wiem, są duże), sami oceńcie:


Jak Wam minął dzień? 

Cya ;*

16 komentarzy:

  1. Ładnie, nawet bardzo ładnie ;3
    Swoją drogą szkoda że nie masz swojego sposobu na naukę bo jestem w całkowitej kropce...
    Trzymaj się chudo!

    http://nigdy-nie-patrz-za-siebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko!!. Moim celem jest zgubić 5kg do świąt. Mam nadzieję, że mi się uda :)
    http://paulinadziewczynaratownika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile masz wzrostu?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeeeextra poszło !:) Ja w ciągu ostatnich 2 msc straciłam łącznie z talli, brzucha i ud 26 cm :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie dziwi rozmiar twojego uda ; o
    Mim wszystko bardzo ładne wymiary *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. no no nieźle się poprawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmotywowałaś mnie do ćwiczeń :)


    JULIABLOGER.BLOGSPOT.COM <---- KLIKNIJ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku, idzie Ci coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Zdecydowanie widać różnicę!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo! Widać różnicę. Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Widac roznice :o! Amazing! Jestem dumna z ciebie! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na rodzanie! Moze interesuje cie rowniez wspolna obserwacja?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Biceps 26 ; p obser za obser? obserwujemy wszystkich co obserwują nas avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.