Obserwujesz?

środa, 27 listopada 2013

NIESPRAWIEDLIWOŚĆ W ZENICIE

Hej ;)

Jak tam matury próbne z matmy? 
Mi poszło średnio. Zresztą to tylko próbne, więc podchodzę do tego na luzie.

W sumie to miałam nawet fajny dzień, zaraz będę robić historię na piątek, bo jutro mam cały dzień zajęty gotowaniem niskokalorycznych posiłków. Ale będzie fajnie ;) A w sobotę jadę na ślub, chociaż to jakąś rozrywką ;D 

Nie przekroczyłam limitu! Jestem happy.
Dzisiejszy bilans to 290kcal. I jeszcze trening przede mną, a potem spać ;) 
Moje życie się zmienia, na lepsze.  
Mam nowe cele, priorytety, chcę działać, jest motywacja! ;)
Mam tyle pomysłów... 


Buziaki, cya ;)

7 komentarzy:

  1. To Ty na zdjęciu? Oo cudowne oczy :) gratuluję zmieszczenia się w limicie, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetnie poszło! Mam nadzieję, że dostałaś porządnego kopa energii i nie poddasz się ;) Wrzuć jutro wieczoremzdjęcia wszystkich posiłków i możesz napisać również skład, jeśli to nie problem ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bilans tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocno kibicuje! Co za bilans! Nie z tej ziemi!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. so pretty!:)
    Don't forget to check out Dahlia's GIVEAWAY on my blog! only need to subscribe to their newletter to enter :)

    Leonor
    thesparklinglemon.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę . IDEALNY BILANS . w moim przypadku marzenie
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    http://beskinnyalive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To twoje oczy na zdjęciu? ZIELONE *.*

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.