Obserwujesz?

wtorek, 26 listopada 2013

NIE REZYGNUJ, GDY JESTEŚ BLISKO

Hej :)

Udany dzień ;) Czy Wasz też taki był? 
Miałam robić kotlety jajeczne, ale był obiad, zatem zjadłam go trochę, a i tak przekroczyłam limit na dziś, bo łącznie wyszło mi 277kcal. Dlatego nic już dziś nie jem, zresztą głodna nie jestem, a zaraz idę na trening ;) 

Zima zaskoczyła kierowców ;D

Jak Wam poszła matura próbna z polaka? Który temat wybraliście, bo ja ten o opisach przyrody w ''Panu Tadeuszu'' i dopiero po maturze pomyślałam, że można było się odwołać do franciszkanizmu. Nie ma to jak super pomysły po czasie.
W czwartek planuję wbić do Ronnie, bo będziemy przygotowywać różne posiłki niskokaloryczne, na pewno napiszę Wam i będzie fotorelacja ;) 

Moje śniadanko na jutro do szkoły wygląda dokładnie tak:



Mmmm, słodko, ale marchewka i jabłko nie mają dużo kcal, więc nie obawiam się. Jutro wracam późno, bo mam dodatkowe zajęcia z niemca, więc wątpię, że poćwiczę.

A tutaj fotka kotletów jajecznych.
No, powiedzcie sami,
czy one nie wyglądają pysznie?



Cya ;)

5 komentarzy:

  1. genialne sa te kotlety :D :D :D ale przypomniałas mi o jabłku i marchewce :* jak mozna bylo zapomniec o takim posiłku

    OdpowiedzUsuń
  2. jutro ci kochana do szkoły zrobie;** kocham cie zapraszam www.thin-motyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają mega :D chce jednego :D daj przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te kotlety! Uwielbiam je od dziecka :D teraz dodatkowym plusem jest to, że mają mało kalorii :3 cieszę się, że trzymasz się małych limitów i ogólnie wszystko Ci idzie! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, pożyczam pomysł z marchewką i jabłkiem *3* Muszę mieć bardziej różnorodne posiłki, świetnie Ci idzie! Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.