Obserwujesz?

poniedziałek, 4 listopada 2013

NAIWNIACY Z NAS WSZYSTKICH

Hej ;)

Co za dzień! 
Już o 15 byłam w domu, a jutro nareszcie okazja do wyspania się, bo... Nie ma kółka z matmy i jadę na trzecią lekcję ;)
A co do tytułu posta - wracając ze szkoły naszło mnie na rozmyślanie o reklamach. Dlaczego jesteśmy aż tak podatni na jej działanie? Zawsze jak pokazują jakiś szampon jestem gotowa iść go kupić od zaraz. Nie robię tego, bo szkoda mi zawsze kasy albo mówię sobie, że przecież na półce w łazience stoi już dość szamponów. Oszczędzam teraz każdy grosz, bo zbieram na prawko i uwierzcie, że jak chcieć - to móc ;)

Na wadze 48kg z uśmiechem na twarzy. Włosy rosną (ROSNĄ!!!). Do końca tego tygodnia może uda mi się zrobić denko. Nie używam już dłuższy czas żadnych maseczek, myślałam, że to będzie porażka, ale nie jest tak źle. Do końca tego miesiąca chcę ważyć 45kg! ;)


Jakie to zdjęcie stare! I byłam taka okrągła na buzi... ;D Komiczne.

A jak Wy planujecie spędzić ten chłodny wieczór? 

Cya ;*

10 komentarzy:

  1. Ja pewnie spędzę wieczór w domu z chorą nogą :-(

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłodny wieczór... pisanie opowiadania i tłumaczenie hiszpańskiego :c niestety!
    A waga się uda. Zazdroszczę ci, że tak mało ważysz. Też bym tyle chciała!
    Pozdrawiam. Trzymaj się! ;)
    http://slim-bones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zimnooo mii..:( a wieczór spędze przed Tv ćwicząć a noc przed ksiązka nistety tej nocy to lektura;( a wstane o 4 kochana zeby móc cwiczyc do 7 i potem lece do CB<3 kocham Cię sis razem schudniemy ja chce tez miec 4 na przodzie do konca miesiaca(49) marze ... Idę po flaszkę jak bd miała taka wagę

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... trochę mnie przeraził cel jaki sobie wyznaczyłaś.. 45kg to jednak bardzo malutko. wiem coś 9 tym bo sama waże niespełna 49kg i za wszelką cenę chcę przybrać na wadze. jesteś niska? jak dal mnie to powinnaś się zastanowić porządnie nad podniesieniem jednak wagi docelowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm hmm hmm...reklamy ;) W końcu reklama dźwignią handlu jakby nie było... chcemy ideału więc jeśli coś jest przedstawiane jako najlepsze, najskuteczniejsze to automatycznie chcemy właśnie tego ale można się oduczyć takiego myślenia ^^
    No widzisz..Tobie włosy rosną a mi wypadają ..
    A wieczór- gg/ nauka na poprawę z matematyki/ ćwiczenia/ muzyka a może i nawet sobie w coś pogram:)

    Zdjęcie wstawię przy kolejnym poście bo i tak jutro wieczorem napiszę

    Trzymaj się chudo, Sayou! :*

    http://nigdy-nie-patrz-za-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do końca miesiąca dużo czasu, więc chcieć to móc! Ładna waga, ćwiczysz coś może? :) Dziękuję za odwiedzenie bloga! :) http://ithinkiwillperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 45 to ostateczny cel, czy planujesz schudnąć jeszcze więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszą nas te reklamy jak nic też staram się ograniczać do reklamowych szaleństw :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i komentarz, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tak mam, tylko coś zobaczę w reklamie już jestem gotowa pójść do sklepu i to kupić. Gdyby nie to, że mam ograniczone finanse, miałabym już mnóstwo zbędnych rzeczy w domu. Ojejku, 45, jak malutku, ja też chcę! Trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki za 45 kg :) ja mam 12 lat i waże 47 ;o pora się wziąść za siebie! ;o
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.