Obserwujesz?

niedziela, 17 listopada 2013

KONIEC GŁODÓWKI!

Hej,

na wadze wciąż 48 i chyba zrezygnuję z tej ''głodówki''. Zjem więcej - czuję się źle, okropne uczucie. Dziś zjadłam trochę sałatki, obiadu i nie dałam rady. Teraz piję trzecią miętową herbatę. Jutro zaczynam normalnie jeść, oczywiście bez obżerania się, bo nie wyrobię, ale nie zaprzestaję treningów. 45kg to nadal mój cel, ale głodówka to nie rozwiązanie. Jestem zbyt młoda, żeby niszczyć swój organizm. 
Koniec. 

Właśnie dziubek pojechał do domu, a ja już tęsknie... Jak zwykle. Zawsze się przyzwyczajam i wtedy płaczę, bo najpiękniejszy czas mija tak szybko. Chcę już skończyć szkołę i naprawdę znaleźć jakąś pracę, chcę być samodzielna i w ogóle. Z dnia na dzień coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że życie jest trudne i nie wszystko jest tak jak byśmy chcieli... Doszłam do wniosku, że nie warto się złościć od razu, bo trzeba doceniać chwile w każdym momencie.

Piosenka na dziś



Jestem szczęśliwie zakochana i nie chcę tego zmieniać <3

Cya ;)

6 komentarzy:

  1. Kochana! Dobra decyzja! Każdy powinien podejmować decyzje idąc za głosem serca. To będzie dla Ciebie wspaniałe rozwiazanie, lepiej się poczujesz. Wierzę w Ciebie ;* Damy razem radę! Ja też kończę głodówki! Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że skończyłaś z głodówką. To niezrowe nic nie jeść!

    Dzięki za komentarz u mnie na blogu:-)
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że koniec z głodówką. Powodzenia kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No i bdb, że z tym skończyłaś ;)

    P.S. Do jutra trwa u mnie rozdanie, wpadnij: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny przesadzają z tymi głodówkami ;/ bardzo dobrze że skończyłaś z tym, ważniejsze jest dużo ruchu:) i jakieś ćwiczenia:) apropo życia, to naprawdę jest ciężkie ;/
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zaczynam taka głdówke bo własnie założyłam sie z mama... mam 4 kg do schudniecia to wyczyn bo mam na to 6 dni.... dam rade środkii przeczyszczjace, 2 godz biegania do zemdelnia i 1,5 litra wody i zero jedzenia.... mam taka sama koszule bejbeee<3 kocham cie...<3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.