Obserwujesz?

środa, 20 listopada 2013

JEDZCIE I POCHŁANIAJCIE TO WSZYSTKO, TO JEST BOWIEM KALORII WIELE...

Hej ;)

Doszłam do wniosku, że tak naprawdę to tylko nasze zachcianki, mając na coś ochotę. Często, gdy idę przez miasto i widzę słodycze itp. myślę sobie ''a bym sobie zjadła'', chociaż wcale nie jestem głodna. Pisałam wcześniej, że koniec z głodówką, ale to nie jest takie proste jak się wydaje. Nadal trenuję i jestem w połowie celu, nie chcę teraz rezygnować z tego, co już osiągnęłam.  
Głodówka to pojęcie względne,
 bo taki styl ''diety'' wcale nie oznacza głodowania. Do 27.11 muszę ważyć 45, uparcie będę do tego dążyć, dlatego dziś krótki post, bo lecę ćwiczyć, a tymczasem łapcie te pyszności:




Trzymajcie kciuki, cya ;)

6 komentarzy:

  1. Ale mi tymi zdjęciami ochoty na ciasto narobiłaś ! :)

    http://izabielaa.blogspot.com.es/2013/11/secrets.html

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej szkole do póki nie napiszesz sprawdziany niecmasz pozytywnei oceny czyli np mam 5 i 1 to postawi mi jeden bo nie było sprawdzianu wyobrazi sobie że każda klasa ma przynajmniej po 5 zagrożeń :/

    OdpowiedzUsuń
  3. wogóle te ciastka do mnie nie przemawaiaja bo obudziłam się dziś z celem do którego zmierzam skarbie:*** zjem tylko kubek owsianki a potem nic i jutro tez i po jutrze. Ale szczerze też sie przyzwyczaiłąm do zdrowego jedzenia bez słodyczy i wogóle wszysko idzie coraz lepiej...A to były zachcianki które niszczyły mój organizm po któych czułam sie ocieżała i leciałam na pozycje leżaca koło kibla xD lece na poranny trening

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, to są,wszystko glupie zachcianki. Nie ma,co ich slychac, tylko traktowac jak kolejny mamy sprawdzian kontroli i pamięci o swoich celach. Mamy swoje cele i nic nam nie moze przeszkodzić. Nawet glupi cukier w kolorowych papierkach na które nasz mozg reaguje sztucznym glosem. Nie dajmy sie temu !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym zjadł takie "chamskie żarcie" :D a ciasto to od dawna po mojej głowie chodzi:P
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami wystarczy ograniczyć przekąski ;D Ja na przykład jem cały dzień, co chwile chodzę z czymś w ustach ;D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.