Obserwujesz?

czwartek, 21 listopada 2013

DO CELU DĄŻYĆ, SPEŁNIAĆ MARZENIA

Hej!! ;))

Piszę notkę z ogromną radością, bo nie wytrzymałam, znowu się zważyłam... 
46
 ... Byście widzieli moje łzy szczęścia, wspaniałe uczucie! ;) W ogóle ten dzień jest jakiś inny, już sam poranek dał mi dużo energii. I skłonił do mega refleksji, trzeba przemyśleć coś... Kolejny raz. Fajnie czuć te same emocje jak kiedyś. Nie zapominajmy jednak o tym, co jest teraz. 

Wczoraj zaczęłam ćwiczyć o 17.15 i skończyłam jakoś przed 20. Był wycisk, ale za to są też efekty. Mój brzuszek robi się coraz ładniejszy, do wakacji musi być idealny. Tak, dużo czasu do wakacji, ale najgorsze to siedzenie na dupie i nicnierobienie. Często sobie mówiłam ''od jutra'' i nic z tego... Teraz już tak nie jest, czas ucieka! ;) O wiele lepiej się czuję od kiedy ćwiczę regularnie, nie siedzę tyle na fejsie, nawet w szkole idzie mi lepiej i ciągle się uśmiecham

Moja motywacja na dziś





Cya ;*

9 komentarzy:

  1. Dla mnie też sport był całym życiem i zawsze mówiłam od jutra, od poniedziałku ale jak to bardzo zmotywował mnie filmik w którym powiedziano że marnujemy kilkanaście tysięcy sekund które już nigdy na rzeczy bezwartościowe których nie pamietamy i można to nazwać ZABIJANIEM I ZAŻEraniem czasu... Też sie ciesze mi waga też pokazała upragnione 54:) do tego poczynie pierwszy krok jutro xD Trzymaj sie skarbie ja ide jeszcze trenowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane moje motylki :* w gimnazjum ważyłam 98 kg... tłusty grubas... zawsze mam w oczach to zdjęcie - http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/07/10/article-2171356-14001CA3000005DC-490_634x639.jpg ... schudłam do 67 i było dobrze. choć wciąż o 10 kg za duzo... teraz studiuje i spotkały mnie traumatyczne zdarzenia... przytyłam znow 10 ;( zaczynam się brzydzić jedzeniem... pomóżcie mi, moje kochane.... zmotywujcie mnie, by zamiast 4 posiłków i 1 serii ćwiczeń przeszła do 1 posiłku i 4 serii ćwiczeń... mam w życiu wszystko, ale ten tłuszcz zalewa mi oczy nowy iphone i samochód i ukryje kilogramów, choć jakiś czas tak sądziłam :( rozumiecie mnie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. wybaczcie za błedy i komentarz jako 'anonimowy'. Na imię mam Agatha i mam 20 lat. I miało być 'tłuszcz zalewa mi oczy a nowy ...' oraz 'samochód nie ukryję' ...

    OdpowiedzUsuń
  4. też czesto mówię od jutra, ale pewnego dnia sobie powiedziałam dośc, robię to od dzisiaj ;) i jak się chce to się da!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! To cudowne uczucie, zazdroszczę <3 Idzie CI świetnie, a ci, co zaczynają 'od jutra' nic nie osiągają. Oby tak dalej, trzymaj się! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje motywacji ! Jesteś świetna !

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog... Can we follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. Great photos <3
    Check out my blog and let me know if you wanna follow each other on GFC and FB?

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.