Obserwujesz?

poniedziałek, 25 listopada 2013

BILANS

Hej

masakra... dziś byłam na bilansie u naszej pielęgniarki. 
urosłam 1cm, to jest pozytywne, niby wagę mam dobrą, ale to jest... 48! no, znowu. w dodatku nie wiem co mną pokierowało ale zjadłam jednego wafelka... jeny, co za dzień ;(

jutro za to biorę do szkoły dwa jabłka i małego pomidora + 500ml herbaty czerwonej odchudzającej. zaraz idę ćwiczyć. wkurzyłam się na siebie, jestem za mało konsekwentna w stosunku do siebie, czas więc to zmienić. 

aa, słuchajcie, w weekend obejrzeliśmy z kochaniem fajną komedię romantyczną pt. ''Myśl jak facet''. niezły ubaw, polecam ;) w ogóle ostatnio tylko romantyczne same bym oglądała, po prostu, lubię miłość i ludzi zakochanych. 
ale już Was nie zanudzam... piszcie, 
co u Was i jak się motywujecie do działań ;)



Cya ;)

5 komentarzy:

  1. hej a ile miało być? ile ja bym dała za te wagę achchch :) marzenie, ale do spełnienia :) trzymam kciuki. Ja sie motywuję wyobraźnią, w chwili kryzysu mowię sobie jesteś aktorką, pracujesz swoim ciałem, jesli je zaniedbasz nie dostaniesz kontraktu. Albo nie pójdę na zakupy jak nie schudnę. do działania motywuje sie też poprostu siadając do czegos i rozpoczynając to robić, np do nauki, poprostu biore książkę, do ćwiczeń poprostu siadam na podłodze, a potem wiadomo sie rozkrecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno, w Twoim wieku potrzebne są witaminy. Wagę masz super, wygląd rewelacyjny ale odżywiaj się lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna waga! A wafelek nic Ci nie zrobi! Oby tak dalej kruszynko! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez oglądałam. Ubawilam sie jak glupia. A Typ Marzyciela zdobyl moje serce od razu <3 chociaz gdybym miala wybierać charakter to synek mamusi stanowczo na pierwszym miejscu! :)
    Taki wafelek Cie w stanie pokonac.
    A z waga mam to samo. Kaprysna paskuda, ale szybko przegonisz sama siebie. Wiara, usmech na usta i do przodu!
    A ja bede za Ciebie trzymac kciuki i brac przyklad.

    Pozdrawiam cieplo i buziam mocno,
    Kokainovva xxx

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.