Obserwujesz?

środa, 6 listopada 2013

2 ZŁ DLA GRUZINÓW

Hej ;)

Co tam u Was? ;) 
Budziłam się chyba z pięć razy w nocy przez okropne koszmary! Nie wyspałam się, ale kit z tym. Sprawdzian z matmy poszedł mi bardzo dobrze, a z matury z histy dostałam 2. Cóż, myślałam, że poszło mi lepiej, niestety się myliłam. Zaraz lecę ćwiczyć, a zdjęcie niżej to główna partia ciała, na której dzisiaj się skupiam. 

Byliśmy dziś na auli na występach Gruzinów, którzy przedstawiali swoje tańce ludowe. Najbardziej do gustu przypadł mi szybki taniec z mieczami, reszta nie była dla mnie ciekawa. Dobrze, że zdążyłam na wcześniejszy autobus.
Jutro wracam o 13.30, więc również po szkole czeka mnie trening. A co do poprzedniego posta - jak już piszecie komentarz, to chociaż czytajcie, co napisałam, bo ja obecnie nie stosuję kozieradki ;) A poza tym dziękuję Wam za, jak dla mnie, ogromną liczbę obserwacji.

Pędzę ćwiczyć, a zostawiam Was z moimi pośladkowymi inspiracjami:



Cya ;)

2 komentarze:

  1. No taka inspiracja to chyba marzenie każdej kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję tylu obserwatorów :)
    każdy marzy o takich pupciach *-* :D haha
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.