Obserwujesz?

niedziela, 20 października 2013

NIE LUBIĘ NIEDZIEL.

Cześć dziewczyny! ;)

Pamiętam, że kiedyś napisałam na blogu coś w stylu ''niedziela to dla mnie dzień refleksji''. Fakt faktem - spędzałam ten dzień sama wśród książek, przy komputerze. Jak życie potrafi się zmienić! 
Zostało osiem dni i minie 10 miesięcy jak jestem z dziobem <3 
Nadal rozważam, co zrobić po liceum. Chcę iść na trzyletnie studia do Torunia na kierunek filologia germańska, ale wiadomo, że nic nie jest tak jak byśmy chcieli. Problemem są dojazdy lub zamieszkanie w Toruniu. 
Myśląc sobie o tym dalej, dochodzę do wniosku, że wolę zdać się na los - tyle razy już mu zaufałam i było dobrze, czemu teraz miałoby tak nie być..?

Jestem zmęczona, sama nie wiem czym... Kocham zasypiać i budzić się, czując obok ramię ukochanego mężczyzny <3 
Życie bywa brutalne, ale dzięki temu złu człowiek docenia szczęście! ;)

Lecę obczaić Wasze blogaski i zostawiam Was zdjęciem z wakacji:


Miłej nocy ;*

3 komentarze:

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.