Obserwujesz?

środa, 23 października 2013

MOJE THININSPIRACJE

Witam!! ;)

Piszę ten post z uśmiechem na ustach, ponieważ waga pokazała mi dziś 49,2 kg! W końcu czwórka z przodu. Nie macie pojęcia jaka jestem happy ;) Ćwiczenia dają efekty, ale to nie wszystko - zmiana pewnych nawyków w jedzeniu ;)

Moje dzisiejsze śniadanie składało się z:

-sucha kromka chleba z połową plasterka kiełbaski,
-herbata (oczywiście niesłodzona).

Obiad:

-mała nalewka grochówki.

Kolacja?
Nie wiem, czy ją zjem, może kromkę jedną, albo połowę.

Lecę ćwiczyć!












Cya ;**

7 komentarzy:

  1. podziwiam twój zapał do ćwiczeń - ja nie potrafię się zmotywować, więc robię 50 przysiadów dziennie. taka ze mnie sportsmenka :) ale muszę ci powiedzieć, że pod innymi względami jesteśmy do siebie podobne, też kocham koty, uwielbiam niemiecki, no i oczywiście chcę wyglądać jak dziewczyny z tych zdjęć! powodzenia, trzymaj się, dużo wytrwałości :)

    ana-tramp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku. Moja waga to 50 kg i czuję się z tym bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. <33 już w lato my będziemy ANA<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie większość dziewczyn ze zdjęć jest zbyt szczupła... żeby nie powiedzieć chuda.
    sama jestem szczupła i wiele bym dała, żeby przytyć, serio :) bardzo bym chciała mieć np. okrąglejsze biodra.
    to zdjęcie nóg w podkolanówkach mnie trochę przeraża :P te wystające kolana...
    sama muszę się wziąć za ćwiczenia ale tylko w celu ujędrnienia skóry, a i tak boję się, że mi trochę "tłuszczyku" ucieknie z ud, a tego nie chcę:( jak dla mnie udo powinno być większe niż łydka, wtedy to ładnie zdrowo wygląda :)

    ale 3mam kciuki za Ciebie ;)

    a jeśli chodzi o mój kolor włosów to niestety nie jest on naturalny... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem waga 48 kg to bardzo mało a dziewczyny na zdjęciach są za szczupłe i nie wygląda to już zbyt dobrze.Wiem bo sama ważyłam 46 kg i naprawdę nie wyglądałam dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.