Obserwujesz?

czwartek, 17 października 2013

JESTEM

Hej ;)

Znowu kolejna długa przerwa, ale wracam pomału. Zaniedbałam ostatnio bloga z powodu braku czasu - późne powroty do domu ze szkoły, dużo lekcji itp. Pod koniec miesiąca na pewno pojawi się denko i aktualizacja włosowa. Muszę Wam się pochwalić, że moje włosy zaczynają rosnąć, a cera w końcu się poprawia. Poza tym zaczęłam ćwiczyć i lepiej się odżywiać. Mam zamiar osiągnąć swój cel - 45kg! - i jestem na dobrej drodze. Jeszcze tylko 5kg. Ciągle motywuję się zdjęciami z Internetu. 
A, nie wspomniałam jeszcze o jednej ważnej przyczynie zaniedbania bloga - ponad tydzień miałam komputer w naprawie. Życie przez ten czas wydało mi się takie obce. Ale mimo to - bez Internetu da się żyć! ;) 

Muszę poruszyć jeszcze ważną kwestię. Otóż, często jest tak, że my, kobiety, mamy motywację na chwilę i nudzimy się, przestajemy trwać w swoich postanowieniach. Każda z nas wie, że to błąd, a jednak ciężko pokonać swoje słabości. Nie ma, co się poddawać ;) Zauważycie efekty i będziecie chciały więcej, także wszystkim Wam, które walczą o wymarzoną sylwetkę życzę, żeby Wam się udało. ;) Trzymam kciuki za siebie i za Was. Pochwalę Wam się efektami za jakiś czas na pewno.
Nie mam żadnych zdjęć, które sama zrobiłam, dlatego zostawiam Was z moimi motywacjami :) Oczywiście zdjęcia pochodzą z Internetu. Miłego oglądania! ;]










Cya ;*

3 komentarze:

  1. 3 zdjęcie - figura idealna <3

    Kochana, jak chcesz dodać post automatycznie to podczas pisania postu rozwijasz po prawej stronie zakładkę 'Publikacja' i zaznaczasz dzień i godzinę o której ma się pojawić, bo czym nie dajesz 'zapisz' a 'opublikuj' :) wtedy jak przekieruje Cię do wszystkich Twoich postów, to przy tym poście powinien być czerwony napis 'zaplanowane' :) Daj znać czy wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agus, ostatnie to już anorektyczka. :<

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.