Obserwujesz?

środa, 30 października 2013

DANCE

Cześć dziewczyny ;)

Ostatnio piszę głównie o odchudzaniu i dziś też post z tym związany. Kiedyś już wspominałam, że nie lubię ćwiczyć po cichu, lubię, gdy w tle słychać muzykę. W moich ''treningach'' znajduję też czas na taniec, który składa się bardziej z aerobowych ćwiczeń, podskoków itp. Lubię być w ruchu, aktywność fizyczna nigdy nie była mi obca. Tutaj macie linki do piosenek, które na pewno znacie, można przy nich się nieźle zmęczyć:

Milk&Honey Didi

Milk&Honey Habibi

Mia Martina La la...

Shakira Loca

Shakira Objection

Ricky Martin Livin' la vida loca


Oczywiście, jest wiele więcej tego, czego słucham podczas ćwiczeń, bo mój trening to 1,5h.  

__________________________
Dzisiejszy dzień minął bardzo szybko, bo nie miałam dodatkowych niemieckich, więc wróciłam szybciej do domu ;) A jutro jeszcze wcześniej, chyba że będzie duża kolejka po bilet. Dobrze, że piątek jest wolny, odeśpię sobie, chociaż i tak chodzę ostatnio szybko spać i budzę się przed zegarkiem. 
Wiecie co? Od początku roku szkolnego jem śniadanie i to faktycznie ma swoje zalety (kiedyś nie jadłam). 

A teraz kilka fotek z ostatnich dni:






Cya ;*

7 komentarzy:

  1. Tęczaaa! <3 Ja już obserwuje. ;)
    http://goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne zdjęcia *o* ta tęcza <3
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio przepadam za kotami, ale ten jest taaaaki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki słodki koteczek :) wszystkie zdjęcia bardzo ładne :) co do odchudzania i wszystkich tych ćwiczeń to cię bardzo podziwiam bo ja osobiście mam słomiany zapał. Chciałabym też dodać wd słuchasz fajnej muzyki. Z pewnością dodaje powera ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie. Może chciałabyś się przyłączyć do mojego postcrossingu? :) szczegóły na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ja tez skoncze z zyganiem a przynajmiej nie bede jesc bo too złoo uwierz nic nie moge zjesc ani wypic bo zaraz kbek talerz co stoi pod reką az mama juz mnie wyzywa..

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.