Obserwujesz?

wtorek, 3 września 2013

NIE MA TO JAK 10 LEKCJI

Hej ;)

Post po dłuższej przerwie, bo... Stwierdzam brak czasu. Musicie mi wybaczyć, ale teraz notki będą rzadziej. Mam mega napięty harmonogram... Jutro wracam po 18 do domu. W weekend dodam Wam makijaż, bo, jeśli nic mi planów nie popsuje, pokażę Wam make up na zabawę. Teraz mam dużo roboty, a jeszcze czeka mnie zakup nowych butów na jesień i nie mogę się zdecydować jakie najlepsze... Może macie jakieś propozycje ciekawe? wklejajcie linki, na pewno zajrzę :)

No i kochane moje, dziękuje Wam za ponad 100 obserwacji. :) Dla mnie to bardzo miłe. Jest moc ;]

Co tam u Was? Jaki humor na wrzesień?

Cya :)

2 komentarze:

  1. Mój humorek jak na razie trzyma się bardzo dobrze;3
    Obserwuję i pozdrawiam, http://missjova128.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulujE! :)
    a humory dzis juz dopisuja!:)


    jesli miałabyś ochotę obserwować daj znac kochanie:) u mnie na blogu cosszykownego.blogspot.com - z zrewanzuje się natychmiast:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.