Obserwujesz?

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

ZORDON

Witam ;)

Wakacje, wakacje... Niestety się kończą - tą przytłaczającą wiadomością zaczynam dzisiaj notkę, ponieważ myśl o szkole nie daje mi spokoju. Nawet śniło mi się, ze mój przyszły szwagier kupował książki do szkoły dla psa -.- Wczorajszy dzień spędziłam z moim ukochanym, a dziś wróciłam do domu po południu. Wiecie co? Z jednej strony uwielbiam spędzać czas z ludźmi, ale bardzo szybko się przyzwyczajam i... Nie znoszę pożegnań! Wiem, że jutro zobaczę dzioba, a jednak łezka w oku się kręci... Najgorzej to będzie się przyzwyczaić do szkoły po dwóch miesiącach spędzonych dzień w dzień razem. Ehh ;(( 
Czy Wy również nie chcecie aby kończył się ten wspaniały czas?


No właśnie... Wyżej na zdjęciu to ja i Zordonik. Mój pupilek. Uważam, że jest śliczny. W ogóle wszystkie kociaczki są śliczne, kocham zwierzaki. Chciałabym w przyszłości mieć tyle kasy, żeby otworzyć schronisko. Niektórzy mówią, że to szlachetny cel, ale... Problem jest - finansowy. Wszystko jeszcze przed nami ;)

Wczoraj wybraliśmy się z dziobem na przejażdżkę i fakt, że zrobiliśmy dużo zdjęć, to jednak wstawiam tylko te dwa (wyszłam okropnie, ale to podczas jazdy i w ogóle no.. ;D ):




A teraz coś tak na końcówkę wakacji. Ten tego (;D), bo chcę schudnąć, to wiecie. W lipcu podjęłam próbę ćwiczeń, udało mi się pobiegnąć z trzy razy o siódmej na czczo i ćwiczyć. Owszem, ważyłam te swoje 48kg, ale jak to wakacje... Przytyło się. Obiecuję, ze schudnę do 45 narazie, będę Was informować jak mi idzie, bo z dniem 1 września zaczynam na poważnie. Blog będzie moją motywacją :)


Po lewej to mój brzuch normalnie, a po prawej wciągnięty i taki chciałabym mieć. 
Będę nad tym pracować. ;) Trzymajcie kciuki.

Cya ;)

7 komentarzy:

  1. Myślałam, że już nie dodasz notki. :)
    Mi też się przytyło przez wakacje. :(

    Z jednej strony się cieszę, że już niedługo szkoła, bo będziemy się częściej widywać. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziwo w lecie ważę więcej niż w zimie co jest .... dziwne . >.<''
    Śliczny kotek . ;33

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki kotek ^^ :D
    Powodzenia !! :))
    allwayssmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało! Dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Obserwuję i liczę na rewanż! :)
    http://small-world-julie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. MAsakra szkoła ;cc
    Ja też już sie wziełam na ćwiczenia ;p

    obserwujemy ?.
    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.