Obserwujesz?

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

ŚWIĘTA TRÓJCA

Cześć ;)

Poprzedni post skasowałam - to fakt, bo zdjęcia makijażu były kiepskie. Zrobię nowy i lepsze zdjęcia. A dzisiaj mam dla Was zdjęcia moich kochanych pociech, czyli jak w tytule kolejny raz na moim blogu trójka małych śliczności:








Jestem z nich bardzo dumna, chociaż nic wielkiego nie zrobiły. Kociaki samą obecnością poprawiają humor, są po prostu przepiękne, a te ich słodkie oczęta... ;)

Jakie zwierzaki najbardziej lubicie? ;)

Cya :*

8 komentarzy:

  1. Jakie słodziaki :)
    Ja mam psa jamnika, najkochańszego na świecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i pozostawieniu komentarza ;)

    Uwielbiam koty są takie słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejej *.* jakie słodziaki! ♥

    Pozdrawiam gorąco :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziaki ;D sama nie tak dawno się opiekowałam 4 takich ;) a potem poszły do nowych domków ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.