Obserwujesz?

wtorek, 20 sierpnia 2013

SOUTH BLUNT SYSTEM

Witam ;)

Kolejny dzień wakacji minął... Zbliza się rok szkolny wielkimi krokami, a ja wcale nie mam ochoty się uczyć teraz. No, cóż, trzeba będzie ;) Szkoda jest zaprzepaszczać to, co się potrafi. Wczoraj natrafiłam na piosenkę zespołu, którego nazwę podałam w tytule notki, a tu piosenka, która bardzo mi się spodobała >KLIK< ;)

Wczoraj późno szłam spać, bo siedziałam na fejsie do późna i na blogach, eh.. Rano oczywiście nałożyłam maseczkę na twarz z Synergena, potem tonik, krem bla bla.. No i zrobiłam dla Was make up, ale niezbyt fajny wg mnie. Jakoś nie miałam weny. A teraz pare zdjęć z dziś:








Coraz częściej zaczynam myśleć o tym, co tak naprawdę chcę robić w przyszłości... Sama nie wiem. Mój obecny plan to praca zagranicą, ale to czas pokaże czy na pewno. Miałam się odchudzić  w te wakacje, a nic z tego nie wyszło. Staram się trzymać 50kg. Znając życie, wiem, że jak zacznę chodzić do szkoły to schudnę szybko, tak jest zawsze - więcej ruchu, mniej jedzenia. I jest ok. Moim marzeniem jest 45kg! W styczniu będę miała studniówkę. Dla mnie to mały stres już teraz. Taka już jestem... Lubię się martwić na zapas. Jak tu się zmobilizować do ćwiczeń? Kurde, ale wiecie co, wieczorem jak dziubek odjeżdża to włączam zawsze sobie muzykę i tańcuję po całym pokoju. To nie jest chyba zły pomysł by dorzucić do tego ćwiczenia. Ale np. nie lubię aerobiku, bo jest dla mnie nudny, lubię np. grać w piłkę i w ogóle dużo się ruszać, a obecnie - wakacyjny leń. ;)

Trzymajcie się. Rośnie liczba obserwatorów i to jest dla mnie motywujące aby dalej pisać. Dzięki!! ;*

Cya :)

7 komentarzy:

  1. Mnie tez motywuje do działania jeśli jest coraz więcej osob na moim blogu:) A co do kg to chyba żadna kobieta nie jest do końca zadowolona z wagi hihi, zawsze nam cos nie pasi:)))
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam mocne, ale jak zaczęłam się bawić akrylami to bardz mi się osłabiły...
    Co do przyszlosci, to wiązałam ją z matematyką, a teraz idę na biologę i szkołę kosmetyczną ;p.
    Studniówką się nie martw, nie ma czym ;D
    Ciemny kolor na ruchomej powiece dałabym raczej na zewnętrzny kącik oka, lepiej by się prezentował;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, Studniówka to jest coś pięknego. Nie ma co się martwić. :)
    A makijaż śliczny, ale tak jak wspomniała koleżanka wyżej, też bym ciemnego kolorku dała w kąciku oka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż ...może niekoniecznie dla mnie czyli blondynki ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super makijaż! nie zastanawiaj się nad przyszłością póki co... za jakiś czas zobaczysz, że bedziesz wiedziała, co robić w przyszłości. :)

    zapraszam do siebie i z przyjemnością obserwuję, Kochana! :*
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny look.Zyczę powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.