Obserwujesz?

środa, 21 sierpnia 2013

ROBIĆ BLOND???

Hej!

Co u Was ciekawego? U mnie źle, bo zbliża się rok szkolny i nie mogę przestać o tym myśleć... Znowu zacznie się wstawanie rano, późne powroty do domu i siedzenie nad książkami. Z jednej strony to lubię, bo nauka nigdy mi nie sprawiała trudności, ale z drugiej strony... Nie chce mi się. Pocieszam się tym, że to już ostatni rok ;) A więc damy radę. 

Zapuszczam włosy już jakiś czas i pomału zauważam, że rosną... Rosną! Ale nie chcę się cieszyć za wcześnie. Używam nafty kosmetycznej, olejku łopianowego, odżywki z Mariona, kuracji z olejkiem arganowym, jedwabiu. Może to podziała. Półtorej miesiąca nie robiłam nic z włosami, teraz mają zastrzyk wszystkiego. A poza tym to zastanawiam się nad blondem? Chciałabym zobaczyć jak będę wyglądać, szamponetką nie zrobię, bo raz próbowałam i nic nie wyszło, pozostaje farba... Ale czy warto? A jeśli nie będzie mi pasować? Sama nie wiem, bo jednak nie chcę ich też niszczyć farbą. 

Bardzo chcę mieć długie włosy aby móc zrobić sobie ukochane loki! Tak, bardzo lubię kręcone włosy, ostatnio podobają mi się szczególnie. Znudziły mi się już proste, chcę żeby grzywka już odrosła, bo teraz jest krótka i się wykręca na wszystkie strony, więc ją tylko prostuję. 

Robić blond???



Cya :*

6 komentarzy:

  1. rozjaśnienie włosów najbardziej niszczy włosy, więc pozostań przy swoim kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszka-gie:
    Ty na pewno wiesz o kogo chodzi ;p. Chemia była fajna z Sylwia ;]. Co do klubów, to nie miałam na myśli chłopaków, a bardziej moje koleżanki z pracy ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny kolor, więc nie musisz z nim nic robić i fakt rozjaśnianie niszczy ale jeśli chcesz to jak najbardziej bo najwazniejsze żebyś ty się dobrze czuła

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym została przy aktualnym kolorze.
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.