Obserwujesz?

wtorek, 27 sierpnia 2013

OSTATNIA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Hej.

Dziś chcę Wam napisać o tym w jaki sposób  pielęgnuję włosy od dwóch miesięcy. Zaczęłam oczywiście od szamponu Bambi aby ''oczyścić'' włosy ze wszystkiego. Ten etap trwał prawie cały miesiąc. Zależy mi na tym żeby moje włosy urosły, bo po zeszłorocznym ścięciu i tak miały się kiepsko. A używanie prostownicy przez prawie dwa lata je zniszczyło totalnie, teraz mam dopiero problem. Ale już nie prostuję ;)

A tutaj specyfiki, które używam. Odżywka z Mariona na wykończeniu, więc pojawi się w przyszłym denku, jedwab biosilk także, kurację z Avonu użyłam dopiero pare razy, olejek łopianowy używam.



Nie mam żadnego zdjęcia do porównania włosów, jedynie dziś zrobiłam zanim mi do końca wyschły i tak się prezentują z tyłu:


Wy możecie nie widzieć różnicy, ale ja widzę poprawę ich kondycji i długości. 

Jakie produkty polecacie do włosów, które według Was mają wspaniałe działanie na porost?

Cya :)




12 komentarzy:

  1. Ja mam strasznie liche włosy i baaaaardzo wolno mi rosna juz robie wszystko aby cos z tym zrobic ale niestety nic mi nie pomaga ;<
    obserwuje ^^
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie znam żadnych produktów , które sprawiają , że włosy rosną szybciej . ;c

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też używam jedwabiu :)
    obswrwujemy? odp u mnie :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam właśnie takiego samego jedwabiu ;]
    obserwuje ;*

    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten jedwab :)) za dosłownie grosze można go nabyć w biedronce ;)

    Dzięki za zaproszenie do obserwowanych
    www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam jedwabiu, ale nieco innego : ) Fajny post!
    Również obserwuję :)

    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co pomaga na rozdwojone końcówki? Jestem zielona w tematach fryzur i regeneracji włosów.
    Zapraszam do siebie
    http://koszmarsenny.blogspot.com/

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka :> obserwuje mam nadzieje że się odwdzięczysz :D xD creativeblogbypn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja nic nie używałam na porost włosów.Jedynie po używaniu Silicy na wypadanie włosów zauważyłam,że włosy o wiele szybciej mi rosną.

    Najważniejsze jest dużo cierpliwości :) Ja miałam włosy do brody i żeby je zapuścić do takiej długości jak mam teraz zeszło około 4 lata.Oczywiście podcinam je regularnie bo tak to bym miała o wiele dłuższe ale i zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja polecam naftę kosmetyczną nałożoną na całą długość włosów, na ok. 10-15 min przed myciem, włosy później są gładkie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swoje staram się zapuścić ale mi nigdy nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.