Obserwujesz?

niedziela, 18 sierpnia 2013

GOLD DRIVER

Cześć ;)

Witam Was po dłuższej nieobecności, której powodem był mój wyjazd do Dziubka, a weekend spędzony u cioci... No i cały tydzień poza domem praktycznie, zmęczona trochę jestem, bo w piątek byliśmy w Unisławiu i wróciliśmy po północy, wstaliśmy rano żeby o 12 wyruszyć od cioci do Jeżewa... No i do późna tam, potem mały wypad rodzinny do Chełmna. 
Nie mogę się pogodzić z myślą, że niedługo trzeba będzie wrócić do szkoły, a tak mi się nie chce! 

Ale tak, muszę nadrobić zaległości na blogu, a szykuje się denko, no i mam kilka pomysłów na make up. A dzisiaj chciałam Wam napisać o super okazji w... Biedronce ;) Woda toaletowa dla mężczyzn za śmieszną cenę, bo prawie 15 zł, a pachnie naprawdę nieziemsko. Bez zastanowienia kupiłam dla mojego mężczyzny jako prezent ;)
A sobie też kupiłam perfum Bi-es, ale pokażę Wam go w kolejnej notce.


Czy Wy też kochacie, gdy mężczyzna ładnie pachnie?? ;)

Buziaki, cya ;*

11 komentarzy:

  1. Ooo tak! Uwielbiam męskie zapachy, czasami mam ochotę sama się nimi wypsikać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Męskie perfumy są niektóre ładniejsze od tych damskich. Bardzo lubię. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. moj facet ma mnostwo perfum, bo kupuje mu te co mi sie podobaja xd

    dzieki za rade w sprawie kiecki:)

    obserwuję i liczę na rewanż:) www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio kupiłam swojemu Playboy New York :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To podstawa, żeby z nim być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna cena! ja przyznam szczerze, że jestem uzależniona od Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, oby takich więcej, trzymam kciuki i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    Obserwuję liczę na rewanż i zapraszam do siebie :)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie, że chociaż ktoś z okolic jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj się tak maluję, więc dla mnie to codzienność ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam jak mężczyzna pachnie, ale nie ładniej niż ja!:d

    OdpowiedzUsuń
  11. Mężczyzna musi dobrze pachnieć, bez 2 zdań ;-) tego zapachu nie znam ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.