Obserwujesz?

piątek, 12 lipca 2013

UŚMIECHAJ SIĘ ZAWSZE, BO NIGDY NIE WIESZ KTO ZAKOCHA SIĘ W TWOIM UŚMIECHU

Hej ;)

W nocy obejrzałam dwa filmy: ''Trzy metry nad niebem'' i ''Tylko ciebie chcę''. Piękne filmy, ale ryczałam na każdym z nich. Na pewno oglądałyście... Pół nocy płakałam, tak się przejęłam, jak zawsze. Za to rano wstałam z zapuchniętymi oczami i tak małymi, że ledwo co było je widać. 
Tak sobie zaczęłam rozmyślać nad tym, czy warto wracać do przeszłości? Każdy ją ma, jedno gorszą, inni lepszą. Zastanawia mnie tylko, dlaczego jest ona tak ważna w naszym życiu. Spotykamy różnych ludzi i dopóki nie poznamy ich przeszłości, to możemy mieć różne zdania na temat ich osobowości... Dlaczego po poznaniu zmieniamy je? Dlaczego tak często boimy się zaufać drugiemu człowiekowi?
 Czy aż tak boimy się bólu w tym krótkim, ziemskim, przemijającym życiu? 

Podczas snucia tej całej refleksji napisałam wiersz

Trudno zapomnieć

to się stało dawno temu
lecz nie mogę tak zapomnieć
choć mi serce podpowiada
że już teraz spokój będzie


pytam wciąż zachodzę w głowę
czemu mnie musiało spotkać
i na próbę rzucić losu
w tak wybredny życiu sposób


nasze oczy w jednym lustrze
przed nim nic już nie ukryjesz
wyryj klucz na pięciolinii
i zacznijmy nowy takt




Starajmy się pamiętać o przeszłości, ale nie przekładajmy jej na życie w teraźniejszości. Jedna szansa należy się każdemu, bo jesteśmy tylko ludźmi i mamy prawo do popełniania błędów. Nie jestem osobą wierzącą, ale nawet Biblia nakazuje wybaczać. Można już nie mieć siły, ale na upartego zawsze się cel osiągnie.
_______________________________________
Uśmiech według Wikipedii to:

 Uśmiech - wyraz twarzy, powstający przez napięcie mięśni po obu stronach ust.

A czym dla Was jest uśmiech? 

Cya :* 

8 komentarzy:

  1. ale ty masz talent ! ten wiersz jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto się śmiać:) Ja lubię uśmiechniętych i radosnych ludzi:)I siebie też lubię uśmiechniętą. Pozytywne, że piszesz wiersze. Ja też czasami coś naskrobię. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak mam że jak obejrzę jakiś wzruszający film to później pół nocy nie mogę zasnąć i ryczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog..śliczny uśmiech *.*
    Obserwuję,komentuję i liczę na rewanż..
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jak na razie oglądałam tylko "3 metry nad niebem" ale również uważam, ze ten film jest piękny! :)wiersz bardzo ładny i chwytliwy, a co do przeszłości, to my ludzie już tak mamy, że lubimy wspominać, rozpamierywać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam obie części i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba filmy uwielbiam :)
    usmiech jest najlepszych darem, który możemy często dostać od innego człowieka :) Mały usmiech potrafi wiele zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.