Obserwujesz?

środa, 31 lipca 2013

TAK CZĘSTO ŻYCIE BYWA BRUTALNE

Hej kochane kobietki :)

Co tam u Was słychać? Tak rzadko o to pytam, bo wyczytuję to na Waszych blogaskach.. ;) 

W nocy z poniedziałku na wtorek u nas była okropna burza, przebudziłam się i nie mogłam zasnąć... Przerażające grzmoty i błyskawice, pokój był jasny, a ja ze strachu bałam się otworzyć oczy. Serio, nawet odmówiłam kilkadziesiąt razy pacierz, co jest dziwne, bo nie robiłam tego wieki i w sumie moje podejście do wiary... 

Jak ten czas szybko leci, rok temu o tej porze byłam na wakacjach u siostry w Anglii. A tu już od września trzecia klasa liceum! Nie mogę uwierzyć, co dalej? 

Oglądnęłam sobie w Internecie różnorodne zdjęcia z makijażami i się zainspirowałam. Jutro postaram się zrobić jakiś make up dla Was. Wrzucam Wam foto z Internetu, które szczególnie mi się spodobało:

  


Nie wiem, co jest w tym zdjęciu, ale bardzo mi się podoba. Te brązy coś we mnie poruszyły, foto emanuje smutkiem mieszającym się z nadzieją... 

Jeszcze trochę i będę miała 90 obserwatorów... Nie mogę uwierzyć, po prostu szok. 
Dziękuję wszystkim, którzy czytają moje wypociny! 
;)) Motywujecie mnie.

Cya ;*

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam burze nocą, ale taką lekką ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, faktycznie jakby smutek połączony z nadzieją bije z tego foto

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.