Obserwujesz?

poniedziałek, 29 lipca 2013

SZAMPON ZIAJA DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH INTENSYWNA ODBUDOWA

Hej ;)

Po paru dniach w końcu nowa notka. Dziubek miał tydzień urlopu więc chcieliśmy wykorzystać ten czas dla siebie. Małe kociaki rosną jak na drożdżach, niedługo dodam ich kolejne zdjęcia. 
A dzisiaj krótka recenzja o niżej zamieszczonym produkcie:




Zacznę od tego, ze dla mnie konsystencja tego szamponu jest zbyt rzadka. Plusem natomiast jest to, że dobrze się pieni, ładnie pachnie i nie kosztuje dużo, bo ok.8zł. Jeśli chodzi o odbudowę... Szału na mojej głowie nie zrobił, praktycznie nie zauważyłam żadnej różnicy. Może gdybym razem z nim stosowała odżywkę... Ale mówiąc dalej to jest to dobry szampon, po którym włosy się nie plączą i nawet ładniej się układają. Poza tym ładnie pachną, a zapach ten utrzymuje się nawet długo. W dodatku moje włosy nie przetłuszczały się tak szybko po tym szamponie. 
Myślę, że jest warty wypróbowania, każdy ma inne włosy, na moich nic nie zdziałał.

Miałyście ten szampon? Jak się sprawdził u Was?

Cya ;*

5 komentarzy:

  1. Mam odżywkę z tej serii, ale nic nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo słabe włosy, więc potrzebuję intensywnej regeneracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię firmę "ziaja" :)
    Nie miałam jeszcze tego produktu : D.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna cena jak na taką dużą butlę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze szamponu z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.