Obserwujesz?

wtorek, 16 lipca 2013

SPECJAL

Hej ;)

Co za dzień... W taką pogodę nic się nie chce. Ciągle zimno i zanosi się znowu na deszcz! ;(
Tęsknię już za słońcem, dawno nie było upałów, które tak uwielbiam. Chcę się poopalać ;)
Wczoraj zaczęłam znowu ćwiczyć, czas pozbyć się tłuszczu! Odebrałam też zamówienie z Avonu, byłam na prezentacji i rozważam czy zostać konsultantką. A nawet jak nie będę, to mam współpracę :)

A wczoraj fajny dzień, bo w końcu dałam do naprawy telefon, zrobiłam zdjęcia do dowodu i spotkałam się z moją Ronnie :* Było super, uwielbiam spędzać czas z moją sis :) 

Lubicie fasolkę po bretońsku?




 Cya :* 

ps. nagłówek w trakcie tworzenia ;)

5 komentarzy:

  1. świetny blog ;))
    dodaję do obserwowanych ;)) pozdrawiam ;)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dzisiaj wyjątkowo było ładnie na dworze, bo wczoraj padało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam fasolkę! aż zgłodniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łee! ja nie lubię fasolki :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.