Obserwujesz?

środa, 10 lipca 2013

PRZYSZŁOŚĆ W POLSCE

Hej ;P

Jak ten czas szybko leci... Już dzisiaj dziesiąty lipca. Rok temu o tej porze byłam u siostry na wakacjach w Anglii. A dwa dni temu moja siostrzenica skończyła roczek. No, proszę... A niedawno to ja sama byłam taka malutka. 
Od września zaczynam ostatni rok nauki w liceum. I co potem? Jedynym kierunkiem jaki mnie interesuje na studiach jest germanistyka, ale z tego, co widzę w moich okolicach nawet w szkołach to angielski jest już jako język wiodący... Na przykład gimnazjum, do którego chodziłam. Uczyłam się niemieckiego jako rozszerzonego, a teraz już to miejsce zajął angielski. Szkoda. 
I tak też już od drugiej gimnazjum rozważam myśl o wyjeździe zagranicę. Nie tylko ja, bo znam osoby z mojego liceum, które też to planują... 
Co zatem szukać w Polsce?

A teraz kilka zdjęć z wczoraj:










Cya :*

8 komentarzy:

  1. No fakt, w Polsce o przyszłosc trudno ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też myślę o wyjeździe za granicę, bo wiem, że tutaj nie znajdę pracy :(
    germanistyka, to świetny wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne zdjęcia, kotki słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem w takiej sytuacji. Nie wiem co o tym nawet myśleć. Ty chociaż wiesz co lubisz i co chciałabyś, a ja nie mam żadnych planów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia ; )
    Ja też nie widzę swojej przyszłości w Polsce .

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kotek!:D
    zapraszam na nowego bloga!;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.