Obserwujesz?

wtorek, 9 lipca 2013

PROSTE CZY KRĘCONE??

Hej dziewczyny ;)

Przychodzę dzisiaj do Was z zapytaniem:
 jakie wolicie włosy: proste czy kręcone? 
A jakie macie Wy? Podobają się Wam Wasze włoski?

Ja muszę powiedzieć, że mi moje tak, ale jest problem, że moja grzywka jest strasznie nieusłuchana i wywija się na wszystkie strony. Gdybym jej nie prostowała... Wiadomo. ;) Reszta włosów mi się kręci delikatnie, najbardziej na końcach. 

Za miesiąc będzie rok jak zapuszczam włosy i super efektów nie ma. Co prawda, polepszył się trochę ich stan, bo używam mniej prostownicy itp., ale to i tak niewiele. Ciut są grubsze. 
Co polecacie dobrego na włosy, aby były mocne i gęste? ;)

A teraz kilka fotek z Internetu, które Wam się najbardziej podobają? Mi chyba bardziej kręcone, chociaż to też kwestia tego, jak komu pasuje:














Cya :*

7 komentarzy:

  1. ja najbardziej lubie proste i falowane! :) jedz skrzyp polny z pokrzywą w kapsułkach, do kupienia za ok 12 zł w aptece, mi pomogło na wypadanie i urosły mi szybko włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście mam włosy proste , nie podatne na kręcenie , bardzo chciałabym mieć kręcone włosy ;)
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie : http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za prostymi *.* choć falowane czy kręcone też są ładne ale na mnie nie pasują : c.
    Pozdrawiam ♥.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam swoje proste, ale cieszę się z nich bo mogę sobie kręcić je kiedy tylko chce, a potem po myciu już mam swoje :)
    Zawsze chciałam mieć kręcone naturalnie ale teraz lubię już swoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog . ;) Zdjęcia 1, 4, 8 ;) Choć sama wole proste. Pozdrawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się w sumie podoba większość z nich, każde mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.