Obserwujesz?

poniedziałek, 1 lipca 2013

PERFECTA PEELING GRUBOZIARNISTY

Cześć ;)

Dzisiaj notka na konkretny temat. 
Co jakiś czas używam peelingu z niżej zamieszczonego zdjęcia. 
Idealny! Buzia po nim jest niesamowicie gładka, a jedna saszetka starsza na trzy razy (w moim przypadku) ;) Jeden taki peeling kosztuje do 3zł., a opłaca się ze względu na jego działanie. 
Jutro idę zakupić kolejne saszetki, bo muszę wygoić skórę do soboty. 

Tak więc plusy to na pewno:

+cena,
+wydajność,
+pozostawia gładką buzię,
+oczyszcza,
+łatwo się zmywa.



Używałyście? Jak się u Was sprawdził?

Cya :*

5 komentarzy:

  1. Miałam i strasznie był ostry :/ Wolę drobnoziarnistą wersję. :)

    Morelowa mi się nie podoba, jest dla mnie zbyt mdła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś miałam tą maseczkę, ale ostatnio o niej zapomniałam, czas do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.