Obserwujesz?

poniedziałek, 22 lipca 2013

MOJE MAŁE POCIECHY

Hej ;) 

Czy mówiłam Wam, że Xena była w ciąży? 19 lipca wieczorem kolejny raz została mamą trójki wspaniałych maluchów. 
Poznajcie moje pociechy:




Oczywiście dałam już im imiona. Rudy kotek odziedziczył imię po wujku, którego już nie ma: Rudi. Najciemniejszy kotek to mój Zordonik, a kolorowa kotka Funia ;)

__________________________________________________________________
W sobotę pojechaliśmy na dzień konia do Płużnicy, ale nie było nic ciekawego, więc wieczorem przenieśliśmy się na festyn do Wrocławek. Zostałam z moim dziobem na zabawie, ale nie na całej, bo wcześniej mieliśmy darmowy transport. I tak było super ;) Bardzo mi się podobało, i zabawa, i towarzystwo. 

A tu łapcie pare fotek z dnia konia:



 




I to tyle na dziś. Jutro postaram się wstawić moją opinię na temat kremu do depilacji z Avonu, który otrzymałam do testowania od Marty ;)
Lecę obczaić, co na Waszych blogach.

Cya ;*

7 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz :)
    jaakie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie slicznosci ♡ rowniez obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pociechy kocie <3 Funia ma prześliczne futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki *.*
    Obserwujemy? Ja już :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj słodziaczki po prostu ! *.*
    A co do koni fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! ♥.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kociaki :) Ja mam kotkę, która właśnie skończyła 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.