Obserwujesz?

środa, 17 lipca 2013

MAKE UP POMARAŃCZ

Cześć :)

Dzisiaj postanowiłam zrobić dla Was makijaż. Dałam kolejną szansę eyelinerowi w pisaku, który już kiedyś Wam przedstawiałam. Szczerze, to uważam, że moje powieki nie nadają się do malowania eyelinerem. Albo może to ja mam za mało wprawy. Zamiast pudru nałożyłam krem z Avonu solutions vip (na wypróbowanie) i chyba za bardzo się świecę ; D
Nie miałam możliwości wyjścia w teren, zatem oceńcie to:







Lecę obczaić Wasze blogi ;)

Cya

4 komentarze:

  1. świetnie wygladasz ;)) i dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny makijaż, idealny na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że moje powieki się nie nadają na eyeliner. Opada mi jedna powieka i to dość głupio wygląda :c
    Dawno u Ciebie nie byłam i powiem szczerze, że bardzo się zmieniłaś. Oczywiście na lepsze. :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.