Obserwujesz?

wtorek, 2 lipca 2013

BURZOWO

Hejka ;) ;)

Dzisiaj od rana na nogach, a poza tym noc w połowie nieprzespana, bo miałam wałki na głowie. Mimo wszystko myślę, że efekt nie jest aż taki zły:







Jak sądzicie, dobrze mi w kręconych czy nie bardzo? ;p

__________________________________
Tak jak wczoraj pisałam, tak też zrobiłam - kupiłam kolejny peeling z Perfecty, ten sam, o którym pisałam. ;)
A do tego kilka innych rzeczy:








Miałyście którąś z tych rzeczy? Jaka jest Wasza opinia? I co u Was słychać na wakacjach? 

Ja narazie w domku ;p

Cya :)

PS. Nowy wygląd bloga, podoba się? ;]

7 komentarzy:

  1. Miałam tą pomadkę, lubiłam ją, chociaż z czasem przesuszyła mi usta ;/
    Ślicznie Ci w kręconych ! :)
    Zapraszam w wolnej chwili, jutro nowa odsłona bloga! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, wyglądasz przepięknie w tej fryzurze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w kręconych! Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny wygląd.. plus nieźle ci w lokach ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. loki są świetne,sama też chcę mieć :)! Pasują ci i myślałam na początku, że to Twoja naturalna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia : )
    + Pięknie Ci również w okularkach : )
    + Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.