Obserwujesz?

poniedziałek, 3 czerwca 2013

WRACAM

Heeeej!!!

Wracam po długim czasie. Przepraszam wszystkich tych, którzy czekali na nową notkę, a ona się nie pojawiała. Teraz już będę pisać bardziej regularnie, ale w ostatnim czasie tyle się wydarzyło, że po prostu nie miałam czasu... A sama żałuję, bo mam kilka nowych rzeczy, o których będę Wam pisać w najbliższym czasie ;)
Zbliżają się wakacje, mniej nauki, a więc będę miała więcej czasu na kompa :)

Jutro dziewięć lekcji, nic trudnego. A i tak autobus dopiero o 17.50, ale to nic, shopping (czy jak to się pisze, angielski to nie moja specjalność). ;)

Lecę zobaczyć, co nowego na Waszych blogaskach ;P





Cya :*

4 komentarze:

  1. Noo w końcu nowy post! :D
    Zapraszam Cię do mnie, na nowo otwartego bloga :) Mam nadzieję, ze Ci się podoba i zostaniesz na dłużej! :)
    Pozdrawiam ;*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już myślę o wakacjach...

    OdpowiedzUsuń
  3. You are so cute!
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.