Obserwujesz?

czwartek, 20 czerwca 2013

PIERWSZY SMAŻING

Hejka :)

Nadal zacieszam z tego, że w końcu za pare dni wakacje. A jednak będę mieć średnią 4,0. :) A poza tym dzisiaj w szkole wzięło mnie słońce i jak wracałam do domu... Kupiłam też olejek wzmacniający opaleniznę, a miałam trochę grube ramiączka od bluzki i wyszło coś takiego:




Dodam, że nic nie robiłam z tym zdjęciem oprócz dodania napisu. Jutro bluzka z cieńszymi ramiączkami :) Jestem patriotką - opalam się na biało-czerwono, hehe ;)

Historia lubi się powtarzać. Jeśli istnieje ktoś, kto czyta mojego bloga już długo to wie, że w ubiegłym roku myłam włosy przez długi czas tylko w szamponie Bambi. W tym roku również taki mam zamiar, bo już nawet zakupiłam ten specjał. W dodatku nie będę już koloryzować włosów ani prostować. :)

Bronka już nie ma bardzo długi czas z nami. Odszedł tak po prostu. Teraz jest tylko Brajanek i Xenusia, chociaż Xeny nie widziałam od dwóch dni ; ( 
Mam takie postanowienie, że w przyszłym roku szkolnym wezmę się za lektury. Kiedyś trzeba ;) Ale co z tego wyjdzie, czas pokaże.

Jutro już piątek. Ten czas leci mega szybko. Dzisiaj dziubek zrobił mi niespodziankę i przyjechał i opalaliśmy się razem. A jutro znowu piłka :) Nie mogę się doczekać. A w sobotę długi spacerson i Zegartowice ;p Jest zabawa w sobotę wieczorem, a w niedzielę festyn.  A, no i w sobotę idziemy po Martę, bo zrobię jej make up, pokażę na blogu na pewno :) Jeśli Marta wyrazi zgodę oczywiście.

A dziś dzień miło upłynął. Kocham leżeć na słońcu, coś pięknego. Tylko teraz muszę się opalać żeby wyrównać ten biały pasek ;D

Jedziecie gdzieś na wakacje???

Cya :*

6 komentarzy:

  1. Jeśli nie wyjdę jak jakiś potwór z bagien, to owszem pozwolę. :p

    Ja ogólnie wybieram się najprawdopodobniej do Katowic i Gniezna. :)

    + Natatatatatala będzie z nami w sobotę. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo kurcze ale czerwona! :) A mnie słońce "nie łapie", muszę naprawdę długo wylegiwać się na słońcu żeby cokolwiek było widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! ależ się spaliłaś wręcz : o
    Ja chcę się także opalić ale pierw to do Deczna trza iść a mi się w te upalne dni po prostu nie chce -.-.
    Pozdrawiam ; ).

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku ale się spaliłaś współczuje ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Cię spiekło ! :)
    W wakacje może Katowice, Warszawa i Zakopane. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, niezła opalenizna ;)
    Jeszcze 5 dni i wakacje :D

    Zapraszam na rozdanie, w którym można wybrać swoją nagrodę


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.