Obserwujesz?

wtorek, 18 czerwca 2013

LIFE IN A HURRY

Siemka :)

Już późno, to fakt. Szczerze, to nie wiem czy napisałam dobrze temat posta, ale co tam. Z angielskiego mam podstawy. 

Wakacje już za pare dni. Cieszę się z tego powodu strasznie! Chcę już weekend. Idziemy na zabawę, a no i będę u Marty robić jej make up, więc będzie new notka wtedy :) Za tydzień wymyśliłyśmy z Ronnie wyjazd do Torunia, ale nie wypali, bo mi się plany zmieniły. Ale jeszcze niejednokrotnie i tak tam zawitamy. 
Z matmy mam na koniec dwójkę... Niedużo mi zabrakło, bo mamy średnią ważoną. Trudno, płakać nie będę, jest jeszcze trzecia klasa. Moja średnia to będzie na koniec 3.92. Pierwszy raz w życiu spadłam poniżej 4. Życie. Może czasem faktycznie nie warto mówić wszystkiego? :)

Jutro shopping. ;)




Cya :*

3 komentarze:

  1. Ee tam 2 z matmy też dobrze, ważne, że nie 1.
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. w następnej klasie będzie lepiej! nie ma co się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.