Obserwujesz?

sobota, 29 czerwca 2013

7,2%

Witajcie :)

Wczoraj zakończenie roku szkolnego i powitanie wakacji w niezłym stylu u Marty. Dla mnie było super, ale szkoda, że musieliśmy się tak szybko zwijać... Ale i tak było super. Impreza pierwsza klasa. Mówiłam, że im więcej osób, tym lepsza zabawa :) 

W czwartek mieliśmy piknik i wszyscy mieli się przebrać, ale oczywiście jak zwykle brak zaangażowania ze strony większości uczniów. Ja z Ronnie tak się przebrałyśmy:





Wczoraj chciałam wracać o 11.20 autobusem, ale nie mogłam, bo zakończenie było bardzo późno i o tej godzinie odebrałam dopiero świadectwo. No i musiałam czekać  pare godzin, ale nie żałuję, bo było fajnie ;) Dobre towarzystwo = dobra zabawa ;) Dziękuję za miło spędzony czas! :)

A tutaj fotka z wczorajszego zakończenia, w łazience, bo byłam tylko odebrać świadectwo:

  


I tym sposobem mamy wakacje. Wreszcie! Chociaż już tęsknię za szkołą, te zwały na lekcjach.. ;/ A tu za dwa miechy trzecia klasa i bye bye szkoło. Z jednej strony, to już chcę zakończyć naukę, a z drugiej to jednak przyzwyczajenie. 

______________________________________________
Nie byłabym sobą, gdybym nie zakupiła czegoś na lato. Ostatnio zaopatrzyłam się w szampon dla dzieci Bambi na wakacje +:



Wcześniej używałam tylko takich próbek, które były gęste i jedna kropla starczała na całe włosy. Tym spryskałam wczoraj włosy pierwszy raz i były ładne. Mam nadzieję, że ta odżywka pomoże moim włosom. Nie zamierzam ich prostować. 

A Wy macie jakieś małe postanowienia na lato? :)

Cya :)

7 komentarzy:

  1. Ja też byłam przyzwyczajona do mojej klasy. Zwłaszcza, że z większością się znam od przedszkola, ale mam nadzieję, że poznam dużo nowych i ciekawych ludzi : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także będę tęsknić za moją klasą bo się już do niej przyzwyczaiłam ♥, ale co to będzie za rok ? jak będziemy musieli się na dobre rozstać ? : c.

    + Haha ! fajne zdjęcia ! : D.

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, bardzo fajne stroje :) ja nie umiem sobie wyobrazić tego, że już za rok kończę liceum :(

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie bardzo pozytywne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dobre przebranie, miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.