Obserwujesz?

środa, 12 czerwca 2013

12 DAYS

Hey ! ;)

Niezmiernie cieszy mnie to, że zbliżają się wyczekiwane wakacje. Pogoda narazie jest ciekawa, zobaczymy jaka będzie w kolejnych dniach. Oby było gorąco :) Zacznie się leżing, plażing i smażing, hehe ; D 
Oceny się nie zmieniły, mam prawie takie same jak w pierwszym semestrze. No ba ;) Drugie półrocze to nie było 100% nauki, ale też nie mniej niż 50. Muszę posprzątać w pokoju, a nie mam czasu... Ciągle mam inne sprawy, które są ważniejsze. Znowu brakowało mi chwili na notkę ;p 

Ostatnio obejrzałam taki film pt.: ''Śmierć Rotmistrza Pileckiego'' i się popłakałam w momencie, gdy do celi na odwiedziny przyszła jego żona. Nie pamiętam, czy Wam o tym pisałam już, ale warto obejrzeć. Bardzo dobry film, wzruszający. My zaczęliśmy go oglądać na rozszerzeniu z historii, a dokończyłam w domu.

Ten rok szkolny minął bardzo szybko, aż nie mogę uwierzyć, że właśnie kończę drugą klasę liceum. Co potem? Nie wiem. Pomysłów mam tysiąc. 
Życia zaplanować się nie da, 
więc mówię sobie: co ma być, to będzie. Dalsza nauka? Praca? ...

***
Ostatnio zainwestowałam w produkty do twarzy. 




Tonik kosztował ok.12zł, a krem 17zł. Jeszcze nie mogę nic powiedzieć o działaniu, bo dopiero używam od paru dni. Po jakimś czasie dam znać, czy warto było wydać kasę :)
_____________________________________________________


W piątek idziemy z Tygryskiem grać w piłkę i w sobotę też. Już się nie mogę doczekać!! :) Ostatnio było suuuper. A w sobotę wieczorem ognicho. :) Oby pogoda dopisała. 

Cya :)

4 komentarze:

  1. miałam kiedyś ten krem, ale był niestety kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele słyszałam na temat Pileckiego, wspaniały człowiek! szkoda, że zapomniałam obejrzeć ten film :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś przygotowałam się na smażing, a w Łodzi pojawiły się czarne chmury :( ta pogoda mnie dobija:(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.