Obserwujesz?

środa, 1 maja 2013

WYŚCIG Z CZASEM

Hej :)

W końcu nowa notka.
Dzisiaj będzie sporo zdjęć. No, ale tak podsumowując ostatni czas, to szykuje się denko, bo mi się trochę rzeczy pokończyło. :) Wczoraj miałam mega bieg na autobus, ale zdążyłam w ostatniej chwili. W ogóle dzień zleciał szybko, a wieczorem mi dziubek zrobił niespodziankę ;) A jutro może wybiorę się do CCH, ale to jeszcze nic pewnego. Oby w sobotę była ładna pogoda, to będzie piknik :)
Jeszcze trochę i wakacje. Już doczekać się nie mogę. Ale mimo wszystko, teraz trzeba też się uczyć i zdobywać dobre oceny, żeby świadectwo wyglądało jakoś :) W poniedziałki teraz będę miała takie zajęcia z polaka, ale nie wiem, czy na bank zostanę, bo po nich musiałabym czekać 2 godziny do autobusu, bo wcześniej nie mam, a jeszcze godzinę czekałabym na same zajęcia. Muszę porozmawiać o tym z panią, bo wczoraj nie widziałam jej i nie miałam jak ;/
Uwielbiam sos mojej mamy do ziemniaków. Po prostu pyyycha <3


Chciałam dodać nowe zdjęcia, bo mam ich mnóstwo, ale nie chcą się załadować ; ((
Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem??

Cya :*

2 komentarze:

  1. ach, wiem co to szybki bieg na autobus. ;D
    best-frieend.blogspot.com zapraszam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam ten kłopot. Od jakiegoś czasu zdjęcia ładują mi się strasznie wolno i nwm dlaczego. Spróbuj poczekać, zdjęcia się powinny załadować, ale czas czekania jest straszny. Ja teraz wchodzę i pierwsze co klikam zdjęcia i dopiero załatwiam wszystko co muszę i zdjęcia są gotowe :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.