Obserwujesz?

wtorek, 23 kwietnia 2013

MATURA

Hej ;)

Mamy dzisiaj drugi dzień tygodnia, coraz bliżej wolnego. Za rok to ja będę pisać maturę i wcale nie będzie tak fajnie... ;)
Leci ten czas coraz szybciej i ostatnio nie mogłam znaleźć ani chwili, żeby coś tu napisać. 
Zauważyłam pewną prawidłowość/zależność, że gdy się do problemów podchodzi z dystansem, to rozwiązanie samo się znajduje. Może to chwilowe uczucie, ale tak jest ;) Pomału uczę się cierpliwości. Kiedyś trzeba.
Zastanawiam się nad tym, czy może jednak iść na studia? Jak sądzicie? 

Jutro mam na trzecią lekcję i w końcu się wyśpię. Wiosna nadeszła, mam nadzieję, że zostanie na długo. Ale ponoć w maju ma przyjść ochłodzenie... Kręcą w tych pogodach... Raz tak, raz tak. Ubierajmy się na cebulkę :)

A teraz zdjęcia z ostatnich dni:







Macie jakieś propozycje imion dla kocurka ze zdjęcia? ;)

Cya :*

3 komentarze:

  1. fajne zdjęcia ;)
    może Tofinek - ale ja kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjecia ;)
    Ja dopiero gimnazjalne piszę, więc do matury jeszcze trochę czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz calkiem mi sie cos popsulo i wiekszosc zdjec z postow usunelo..

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.